پنج شنبه، 13 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » کارگروه ویژه بررسی تداخل اراضی ملی و مردم شهر آبپخش تشکیل شد

کارگروه ویژه بررسی تداخل اراضی ملی و مردم شهر آبپخش تشکیل شد

کد خبر: 6339

بوشهر- رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: کارگروه ویژه بررسی تداخل اراضی ملی و مردم و تثبیت و صدور اراضی شهر آبپخش تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهرانگیز بعد از ظهر یکشنبه در نشست بررسی تداخل اراضی ملی و مردم آب‌پخش که با حضور مشاور رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان، مدیرکل منابع طبیعی، کارشناسان این ادارات و معتمدانی از اهالی مردم آب‌پخش برگزار شد اظهار داشت: هر کجا که مسائل و مشکلاتی برای مردم وجود دارد مسئولان باید اهتمام ویژه در جهت بررسی این مسائل داشته باشند و با ارائه راه حل در رفع آنها گام بردارند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با اشاره به سفر معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به استان بوشهر در آذر ماه، افزود: در این سفر مسائل و مشکلات صدور اسناد مالکیت مردم در شهر آبزپخش مطرح شده بود که در در این راستا مشاور سازمان ثبت اسناد و املاک کشور جهت بررسی و بیان راهکار به استان بوشهر اعزام شدند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: پس از شنیدن مسائل و مشکلات موجود توسط اعضای جلسه، دستور تشکیل کارگروه و جلسه قرارگاه حدنگاری به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی استان بوشهر به منظور بررسی تداخل اراضی ملی و مردم آب‌پخش و تثبیت و صدور اراضی شهر آب‌پخش را صادر شد تا پس از بررسی‌های دقیق و کارشناسی شده و تنظیم کار ویژه در خصوص رفع این موارد به نفع مردم تصمیم گرفته شود.

وی گفت: بلافاصله بمنظور بررسی تداخل اراضی ملی و مردم آب‌پخش جلسه قرارگاه حدنگاری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی استان بوشهر با محوریت موضوع تثبیت و صدور اراضی شهر آب‌پخش با حضور دادستان مرکز استان بوشهر، فرماندار شهرستان برازجان، مدیران کل منابع طبیعی و مسکن و شهرسازی، بخشدار، امام جمعه و اعضای شورای شهر آب‌پخش تشکیل شد.

کد خبر 5676812

منبع: mehrnews-5676812

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید