دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » لزوم نمایش متفاوت ظرفیت‌های البرز در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری

لزوم نمایش متفاوت ظرفیت‌های البرز در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری

کد خبر: 6323

کرج- سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز گفت: باید از ظرفیت‌های البرز به گونه‌ای استفاده کنیم که متفاوت از سال‌های گذشته در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری ظاهر شویم.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی دارایی بعد از ظهر یکشنبه در اولین کمیته هماهنگی نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع‌دستی که در محل اداره کل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی البرز برگزار شد، بر انجام کار تیمی برای حضور متفاوت استان در این نمایشگاه تأکید کرد.

سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز با بیان اینکه این استان با توجه به برخورداری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها می‌تواند جزو برترین استان‌ها در نمایشگاه باشد، گفت: باید تفاوت‌های البرز با دیگر استان‌ها را به نمایش بگذاریم.

دارایی با بیان اینکه امسال نمایشگاه بین‌المللی صنایع دستی و گردشگری با یکدیگر تلفیق شده‌اند، افزود: از هنرمندان برجسته صنایع‌دستی با آثار فاخر دعوت می‌شود که در این نمایشگاه شرکت کنند.

نمایشگاه، فرصت طلایی برای معرفی البرز

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز نیز در این جلسه اظهار کرد: نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی فرصتی طلایی برای نشان دادن ظرفیت‌های البرز است که مستلزم همکاری بخش خصوصی است. شهرام علی‌محمدی با اشاره به اینکه هدف این است که به رسالت خود عمل کرده و به معرفی جاذبه‌ها و ظرفیت‌های استان به بهترین نحو بپردازیم، افزود: باید ذهنیت اینکه البرز به عنوان یک استان مواصلاتی شناخته می‌شود را تغییر داده و البرز را با تمام این ظرفیت‌ها به ایستگاه گردشگران برای مدت ۲۴ الی ۴۸ ساعت تبدیل کنیم.

او اتصال به پایتخت با ۱۴ میلیون جمعیت شناور را یکی از نقاط قوت گردشگری البرز عنوان کرد و گفت: البرز می‌تواند پایلوت خوبی برای تعطیلات آخر هفته تهرانی‌ها باشد.

کد خبر 5676957

منبع: mehrnews-5676957

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید