جمعه، 14 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » جوانان دیری متناسب با ظرفیت‌های شهرستان مهارت‌افزایی شوند

جوانان دیری متناسب با ظرفیت‌های شهرستان مهارت‌افزایی شوند

کد خبر: 6312

بوشهر- فرماندار دیر گفت: جوانان جوایای کار شهرستان دیر متناسب با ظرفیت‌های شهرستان مهارت‌افزایی شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، یونس باربرز در بازدید از ساختمان مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان دیر اظهار داشت: مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نقش مهمی در مهارت آموزی و ایجاد اشتغال دارد.

وی اضافه کرد: ارتقای بهره وری و افزایش کیفیت در تولید با نیروی انسانی ماهر و کارآزموده محقق می‌شود و باید نگاه ویژه ای به مجموعه فنی و حرفه ای داشت.

فرماندار دیر بر توسعه مهارت آموزی بر اساس ظرفیت‌های منطقه‌ای در شهرستان دیر تاکید کرد و افزود: آموزش‌های مهارتی لازمه همه بخش‌ها در توسعه است ضمن اینکه نیروی کار آموزش دیده جزو ارکان اصلی توسعه در همه زمینه هاست بنابراین آموزش‌های مهارتی بایستی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی تکمیل هر چه سریع‌تر ساختمان مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان دیر را با تخصیص اعتبارات ملی و استانی خواستار شد و گفت: با توجه به ظرفیت‌هایی که در شهرستان در جهت اشتغالزایی وجود دارد از برنامه‌های آموزشی فنی و حرفه ای حمایت خواهیم کرد.

باربرز تصریح کرد: امیدواریم با شناساندن هرچه بهتر آموزش‌های مهارتی سازمان آموزش فنی و حرفه ای بتواند نقش مؤثری در تکمیل پازل مهارت، آموزش و اشتغال در شهرستان دیر ایفا کند.

کد خبر 5676575

منبع: mehrnews-5676575

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید