پنج شنبه، 13 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » محکومیت توهین به مرجعیت دینی و سیاسی در نشریه فرانسوی

محکومیت توهین به مرجعیت دینی و سیاسی در نشریه فرانسوی

کد خبر: 6307

همدان_مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین علیه السلام همدان با صدور بیانیه‌ای اقدام نشریه فرانسوی در توهین به مرجعیت دینی و سیاسی را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

عَنْ أَبِی عَبْدِ اَللَّهِ عَلَیْهِ اَلسَّلاَمُ قَالَ قَالَ رَسُولُ اَللَّهِ صَلَّی اَللَّهُ عَلَیْهِ وَ آلِهِ: إِذَا رَأَیْتُمُ اَلرَّجُلَ لاَ یُبَالِی مَا قَالَ وَ لاَ مَا قِیلَ لَهُ فَإِنَّهُ لِغَیَّةٍ أَوْ شِرْکِ شَیْطَانٍ. امام صادق علیه السلام فرمودند: رسول اللّه (صلی الله علیه و آله) فرمودند: هنگامی که مردی را دیدید که باکی ندارد در آنچه می‌گوید و یا آنچه به او گفته می‌شود این به واسطه ضلالت یا شرکت شیطان است. الکافی، جلد ۲، صفحه ۳۲۳.

بار دیگر گمراهان کوردل و شرکای شیطان بزرگ، دور هم جمع شده‌اند تا به خیال خام خود، نور خدا را با دهان خود خاموش کنند و حال آنکه خدای متعال اراده کرده است نور خود را کامل گرداند. به یقین انوار قدسیه الهی که به اراده ذات اقدس اله، توسط بزرگ رهبر جهان اسلام، همچون خورشیدی جهان افروز، به همه عالم نورافشانی می‌کند؛ هرگز خاموش شدنی نیست.

تجربه نشان داده است که اقدامات سخیف و غیرانسانی مدعیان آزادی و حقوق بشر، موجب تلألو بیش از پیش آفتاب جهان تاب اسلام و مردان الهی گشته است. به یقین این حرکت زشت و اقدام وقیحانه نشریه هتاک و گستاخ فرانسوی (که سابقه اهانتهای شنیع و بی شرمانه به پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم را نیز در کارنامه سیاه خود دارد و همچنین نشانه اوج ذلت، عصبانیت و بی منطق بودن کشورهای مدعی انسانیت و اخلاق است) اراده ما سربازان ولایت را در مبارزه با مستکبرین عالم و هم پیاله‌های شیطان بزرگ و همچنین توسعه حاکمیت دین مبین اسلام در سراسر گیتی را صدچندان خواهد کرد.

ان شاءالله با اراده خدای منان و رهبری داهیانه امین امت، رهرو پیر خمین، حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای (روحی له الفداء) در آینده‌ای نزدیک اضمحلال مستکبرین جهان در رأس آن شیطان بزرگ را توسط پرورش یافتگان مکتب حاج قاسم عزیز، به نظاره خواهیم نشست؛ چرا که قدرت و اراده خداوند متعال، بر همه قدرت‌ها و اراده‌ها پیروز است.

«أَنَّ الْأَرْضَ یَرِثُهَا عِبَادِیَ الصَّالِحُونَ.»

الیاس نجاری، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین علیه السلام استان همدان

کد خبر 5676296

منبع: mehrnews-5676296

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید