پنج شنبه، 20 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » اعتکاف با رویکرد مردمی در قزوین برگزار می‌شود

اعتکاف با رویکرد مردمی در قزوین برگزار می‌شود

کد خبر: 6305

قزوین- رئیس ستاد اعتکاف استان قزوین گفت: اعتکاف امسال باید با رویکرد مردمی و با پشتیبانی دستگاه‌های دولتی و ارگان‌ها انجام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی عباسی صبح یکشنبه در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه استان قزوین که در سالن جلسات تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد اظهار کرد: اعتکاف امسال باید با رویکرد مردمی و با پشتیبانی دستگاه‌های دولتی و ارگان‌ها انجام شود.

وی با بیان اینکه زندگی ما در دنیا برای بندگی خداوند است، افزود: اگر زندگی انسان بر پایه بندگی خدای متعال نباشد هیچ ارزشی ندارد.

رئیس ستاد اعتکاف استان قزوین با بیان اینکه اعتکاف مظهر بندگی خدای متعال بر پایه تفکر است، عنوان کرد: در اعتکاف بحث تفکر، تأمل و مناجات شخصی با خداوند اولویت است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های متعددی برای اعتکاف امسال برنامه ریزی شده است، عنوان کرد: برنامه‌های جانبی اعتکاف باید ارتباط با خدای متعال را حفظ کند و بر اصل برنامه اعتکاف اثر نگذارد

حجت‌الاسلام عباسی اضافه کرد: سعی کردیم از ظرفیت دستگاه‌های مختلف و حتی دانشگاه‌ها در برگزاری اعتکاف امسال و پشتیبانی از آن استفاده کنیم.

وی ادامه داد: نقش رسانه‌ها در فضاسازی اعتکاف در سطح استان بسیار مهم است و امیدواریم این نقش و این فضاسازی در سطح استان اثرگذار باشد

رئیس ستاد اعتکاف استان قزوین در پایان یادآور شد: تابع دستورات ستاد کرونا هستیم و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی یک ضرورت است.

کد خبر 5676587

منبع: mehrnews-5676587

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید