جمعه، 28 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » دستیابی به اهداف متعالی و رضایتمندی مردم در اولویت کار

دستیابی به اهداف متعالی و رضایتمندی مردم در اولویت کار

کد خبر: 6285

زاهدان- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان وبلوچستان گفت: دستیابی به اهداف متعالی سازمانی و رضایتمندی مردم از جمله اهدافی است که در این اداره کل و ادارات تابعه استان به جد دنبال می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حامد آرامش صبح یکشنبه در نشست با اعضای تیم ارزیابی اعزامی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در زاهدان، افزود: دستیابی به اهداف متعالی سازمانی و رضایتمندی مردم از جمله موضوعاتی است که در اداره کل و ادارات تابعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی سراسر این استان با جدیت دنبال می‌شود.

وی با بیان این مطلب که ارتقای کیفیت عملکرد، بهره وری و خدمت رسانی به مردم از جمله اهدافی است که با نظارت و ارزیابی مستمر و دقیق محقق خواهد شد، ادامه داد: تلاش مجموعه کارکنان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان با وجود مشکلات و محدودیت‌ها، انجام وظایف محوله سازمانی و خدمت رسانی به مردم به صورت مطلوب در همه حوزه‌ها است، چرا که معتقدیم شناسایی نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت ما را در رسیدن به اهداف و تحقق برنامه عملکردی کمک می‌کند و رضایتمندی جامعه هدف گسترده‌ای که از خدمات این مجموعه بهره مند می‌شوند را نیز در پی دارد.

مسئول تیم ارزیابی عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم در این نشست گفت: سیستان و بلوچستان به عنوان شانزدهمین استانی است که اعضای تیم ارزیابی عملکرد وزارت متبوع متشکل از کارشناسان مجرب معاونت‌های ستادی وزارتخانه به آن سفر می‌کنند و از نزدیک در جریان امور و کیفیت خدمات قرار می‌گیرند.

آسیه اقتدار نسب اضافه کرد: این تیم به مدت ۳ روز در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و اداره تابعه شهرستان زاهدان استقرار دارد و در محورهای سلامت اداری، ارتباطات مردمی و پاسخگویی، پشتیبانی و مالی، تیم‌های خودارزیابی، حقوق شهروندی و بخش‌های تخصصی، کار نظارت و بررسی مستندات را انجام می‌دهد.

کد خبر 5676492

منبع: mehrnews-5676492

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید