پنج شنبه، 13 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » ۲هزار دانش آموز در مدارس شبانه روزی شرق استان سمنان تحصیل می‌کنند

۲هزار دانش آموز در مدارس شبانه روزی شرق استان سمنان تحصیل می‌کنند

کد خبر: 6254

میامی- معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان سمنان بابیان اینکه دو هزار دانش آموز در مدارس شبانه روزی شرق استان تحصیل می‌کنند، گفت: عمدتا این دانش آموزان از مناطق محروم هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین رشیدی غروب شنبه در همایش توانمندسازی مدیران مدارس شبانه روزی به میزبانی اداره آموزش و پرورش میامی ضمن بیان اینکه هدف از برگزاری این گونه جلسات رفع مشکلات دانش آموزان محصل در مدارس شبانه روزی استان سمنان است، ابراز داشت: با توجه به اینکه این دانش آموزان اغلب از مناطق محروم در این مدارس تحصیل می‌کنند لذا با مشکلات بسیاری مواجه هستند که می‌بایست چالش‌های پیش رو آنها برداشته شود.

وی با بیان اینکه مدارس شبانه روزی استان سمنان ۲۱ مدرسه را شامل می‌شود، افزود: همگی این مدارس در شرق استان سمنان مستقر هستند که به ارائه خدمات لازم به دانش آموزان می‌پردازند و کیفیت آموزش همانند مدارس عادی در آنها اجرا می‌شود.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه دو هزار دانش‌آموز در مدارس شبانه روزی شرق استان تحصیل می‌کنند، ابراز داشت: مدیران این مدارس باید نحوه تعامل با این دانش آموزان مناطق محروم را به خوبی انجام دهند تا این افراد ساکن در مناطق محروم به درس خواندن اشتیاق و رغبت بیشتری نشان دهند.

رشیدی با بیان اینکه اعتبارات خوبی برای مدارس شبانه روزی اختصاص یافته است، اضافه کرد: این اعتبارات برای پیشرفت تحصیلی و ارتقای کیفیت آموزش و رفاه دانش آموزان هزینه خواهد شد.

کد خبر 5675992

منبع: mehrnews-5675992

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید