سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » زنان تیرانداز قم قهرمانی لیگ برتر کشور را کسب کردند

زنان تیرانداز قم قهرمانی لیگ برتر کشور را کسب کردند

کد خبر: 6251

قم- تیم تیراندازی زنان قم با هفتمین برد متوالی ۳۵ امتیازی و موفق به کسب دومین قهرمانی متوالی خود در لیگ برتر ایران شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات لیگ‌برتر تیراندازی بانوان باشگاه‌های کشور در حالی پایان یافت که نماینده قم عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

فصل ۱۴۰۱ لیگ برتر تیراندازی زنان ایران با حضور ۸ تیم برگزار شد و تیم‌ها در قالب تپانچه بادی و تفنگ بادی به شکل جداگانه برای کسب مقام قهرمانی از مرداد امسال رقابت خود را آغاز کردند.

در این فصل از مسابقات تیم باشگاهی شهید زین‌الدین نماینده استان قم در لیگ برتر ایران بود و همانند فصل گذشته توانست در مسابقات لیگ برتر ۱۴۰۱ نیز بالاتر از دیگر رقبا با عملکردی بی‌نظیر و بدون شکست عنوان قهرمانی لیگ برتر تپانچه را از آن خود کند.

در این مسابقات تیم شهید زین‌الدین قم با ترکیب نرجس صباغی، فاطمه حسینی، فاطمه قدرت‌آبادی، لعیا محمدی، نوشین پی‌خسته و آرمیتا پورسرتیپ به مصاف حریفان رفت و با هدایت مجید نظامی مربی و داور بین‌المللی تیراندازی به مقام قهرمانی ایران دست یافت.

تیم تپانچه بانوان شهید زین‌الدین در این دوره با تیم‌های فولاد هرمزگان، هیئت فارس، هیئت البرز، باشگاه مقاومت، آتبین، هیئت کرمان و هیئت مازندران رقابت کرد و سرانجام با کسب هفت برد متوالی و بدون شکست مقتدرانه عنوان قهرمانی لیگ برتر تپانچه را برای ورزش قم و خانواده تیراندازی به ارمغان آورد.

هفته پایانی رقابت‌ها به میزبانی هیئت تیراندازی قم در سایت مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد که تیم شهید زین‌الدین قم از سد هیئت فارس عبور کرد و با هفتمین برد متوالی خود ۳۵ امتیازی و قهرمان ایران شد، ضمن اینکه تیم‌های هیأت فارس و فولاد هرمزگان با امتیاز مشابه ۲۷ در رده‌های دوم و سوم لیگ برتر تپانچه ایستادند.

کد خبر 5676010

منبع: mehrnews-5676010

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید