پنج شنبه، 13 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » رتبه قابل قبول دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در حوزه پژوهش‌های علمی

رتبه قابل قبول دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در حوزه پژوهش‌های علمی

کد خبر: 6233

کرمانشاه- دبیر امور هیأت علمی دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه از رتبه قابل قبول دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در حوزه پژوهش‌های علمی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود صادقی بعد از ظهر شنبه طی نشستی که با اصحاب رسانه در سالن جلسات معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد، اظهار کرد: هم اکنون ۵۴۵ عضو هیأت علمی در دانشگاه علوم پزشکی فعالیت داشته که ۲۷۰ نفر از آنها عضو هیأت علمی پایه، ۲۶۶ نفر عضو هیأت علمی بالینی و ۹ نفر عضو هیأت علمی گروهای عمومی هستند.

وی افزود: استخدام ۲۷ عضو هیأت علمی در سال جاری در دست اقدام بوده و به منظور ارتقا این بخش از دانشگاه در نظر داریم که در سال آینده این تعداد را به ۵۵ نفر برسانیم.

دبیر امور هیأت علمی دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: از مجموع اعضای هیأت علمی مشغول در دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تعداد ۴۹۹ نفر به کار تدریس و آموزش فراگیرانه مشغول بوده که همزمان با آموزش به فعالیت‌های پژوهشی نیز می‌پردازند و ۴۶ نفر دیگر آنها نیز به عنوان پژوهشگر در گام اول به تحقیق و پژوهش پرداخته و در کنار آن در عرصه آموزش نیز فعالیت دارند.

صادقی به پیشرفت علمی اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه اشاره و تاکید کرد: حدود ۳۵ درصد از آنها ارتقا رتبه، بیش از ۶۰ نفر از اعضا به مرتبه استاد تمامی رسیده، ۱۲۰ نفر نیز جز اعضا واجد رتبه دانشیاری بوده و بیش از ۸۰ درصد اعضا نیز واجد شرایط پویش علمی، پژوهشی هستند که اینها نشان دهنده عدم رکود علمی دانشگاه در مقایسه با سایر دانشگاه‌های کشور است.

کد خبر 5675966

منبع: mehrnews-5675966

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید