شنبه، 15 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » فرهنگ و هنر » ۲۵۰ جلد کتاب کودک به فشافویه ارسال شد

۲۵۰ جلد کتاب کودک به فشافویه ارسال شد

کد خبر: 6191

پایگاه نذر و اهدای کتاب فرهنگسرای اندیشه ۲۵۰ جلد کتاب ویژه کودک و نوجوان را به منطقه فشافویه ارسال کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، پایگاه نذر و اهدای کتاب در فرهنگسرای اندیشه اقدامی در راستای رساندن کتاب و منابع کتابخانه‌ای به هم‌وطنان‌مان در سراسر کشور، به ویژه کتابخانه‌ها در مناطق محروم و کمتر برخوردار است.

در قالب این پایگاه نذر و اهدای کتاب، شهروندان و خیرین می‌توانند کتاب‌های بدون استفاده خود را در اختیار فرهنگسرای اندیشه گذاشته تا در قالب یک بسته اهدایی به کتابخانه‌های مناطق محروم ارسال شود.

تاکنون با همکاری عموم مردم، خیرین و ناشران بیش از ۸ هزار جلد کتاب اهدایی، طی ۱۲ مرحله جمع‌آوری شده و در اختیار کتابخانه‌های مناطق محروم در سراسر کشور قرار گرفته است.

جدیدترین فراخوان این پایگاه اختصاص به جمع‌آوری کتاب‌های کودک و نوجوان داشت تا در این قالب آثاری ویژه آنان جمع‌آوری شده و به مناطق محروم ارسال شود. بر این اساس، ۲۵۰ جلد کتاب کودک و نوجوان، امروز ۱۷ دی ماه به کتابخانه دبستان دخترانه بنت الهدی در حسن آباد فشاپویه اهدا می‌شود.

علاوه بر این، ۲ فراخوان دیگر نذر و اهدای کتاب از سوی فرهنگسرای اندیشه در تاریخ‌های ۸ بهمن و ۱۳ اسفندماه منتشر می‌شود. طی این دو فراخوان از عموم خیرین و علاقه‌مندان به دعوت می‌شود تا با اهدای کتاب‌های بدون استفاده خود، در این امر خداپسندانه شرکت کنند.

بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‌های اهدایی خود را به فرهنگسرای اندیشه واقع در خیابان دکتر شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان شهید منفردنیاکی ارسال کنند.

کد خبر 5675527

منبع: mehrnews-5675527

دسته بندی: فرهنگ و هنر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید