یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » ضرورت فراهم کردن امکانات سرمایه گذاری در قصرشیرین در بلند مدت

ضرورت فراهم کردن امکانات سرمایه گذاری در قصرشیرین در بلند مدت

کد خبر: 6163

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه از ضرورت فراهم کردن امکانات سرمایه گذاری در قصرشیرین در بلند مدت خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدطیب صحرایی بعد از ظهر جمعه در حاشیه برنامه بازدید از منطقه آزاد تجاری و صنعتی قصرشیرین اظهار کرد: یکی از آسیب‌هایی که معمولاً در پایانه‌های مرزهای اتفاق می‌افتد، نگاه کوتاه مدت در اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها است که حاصل کار ماندگار و ریشه‌دار نیست.

وی تأکید کرد: در طرح جامع منطقه آزاد قصرشیرین باید به ابعاد مختلف این مجموعه توجه شود به گونه‌ای که نسل‌های آینده، نگاه بلندمدت و دوراندیشانه طراحان این مجموعه را تحسین کنند.

صحرایی عنوان کرد: بر این مبنا باید در طراحی زیرساخت‌ها، اماکن خدماتی، رفاهی و اداری، گذرگاه‌ها و مسیرهای تردد مسافر و صادرات کالا در منطقه آزاد قصرشیرین کاملاً کلان نگرانه عمل کرد تا حاصل کار برازنده نام کرمانشاه و قصرشیرین باشد.

استاندار کرمانشاه گفت: ممکن است در کوتاه مدت تنها دو فاز از این طرح بزرگ اجرایی شود ولی باید در بلندمدت عرصه و بستر برای اجرای گام‌های بزرگ بعدی کاملاً مهیا باشد و محدودیتی برای توسعه آن ایجاد نشود.

وی ادامه داد: زیرا شرایط فعلی و زیرساختی صادرات کالا از قصرشیرین از دید یک ناظر بیرونی چندان مناسب نیست و در کنار آینده نگری در طرح منطقه آزاد باید به نیاز امروز هم توجه شود.

صحرایی تاکید کرد: ساماندهی منطقه آزاد باید هر چه سریع‌تر انجام شود زیرا مراجعه‌کنندگان بسیاری به شکل روزانه به این مجموعه مراجعه می‌کنند.

کد خبر 5675116

منبع: mehrnews-5675116

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید