جمعه، 14 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » تراکتور در ادامه لیگ به شیوه تهاجمی بازی می کند

تراکتور در ادامه لیگ به شیوه تهاجمی بازی می کند

کد خبر: 6162

تبریز- سرمربی تیم فوتبال تراکتور با اشاره به برد تیمش مقابل استقلال، گفت: در هر استادیومی که بازی کنیم شیوه‌مان چنین خواهد بود و شک نکنید در بازی جام حذفی هم فوتبال تهاجمی انجام می‌دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، پاکو خمز عصر جمعه در نشست خبری خود با اصحاب رسانه با بیان اینکه امروز با یکی از بهترین رقیبان خودمان در لیگ برتر فوتبال بازی کردیم، افزود: با این برد برای ادامه مسابقات قدرت بیشتری گرفتیم و امروز تیم مهمان را خوب پرس کرده بودیم.

سرمربی تیم سرخ پوشان تبریز با اشاره به اینکه امروز هر چیزی که از شاگردانم خواسته بودم در زمین پیاده کردند، عنوان داشت: این پیروزی شایستگی بازیکنان تراکتور را نشان داد و از همه آنها راضی هستم.

خمز با بیان اینکه مقابل استقلال یک تیم بودیم، اضافه کرد: خلاقیت‌های فردی مهم است و بعضی مواقع گره گشا است ولی در بازی‌های لیگ، باید یک تیم باشیم و ما در این زمینه روز به روز پیشرفت می‌کنیم.

وی در خصوص نقل و انتقالات زمستانی، توضیح داد: می‌خواهیم بازیکنانی جذب کنیم تا کیفیت تراکتور بالا برود اگر بتوانیم بازیکنی هم‌سطح و یا باکیفیت‌تر از بازیکنان کنونی تیم پیدا کنیم، جذب خواهیم کرد ولی مطمئن نیستم بتوانیم بازیکنانی بهتر این بازکنان پیدا کنیم.

سرمربی تیم تراکتور با بیان اینکه بازی ما به اسم رقیب بستگی نخواهد داشت، اذعان کرد: به تمامی حریفان احترام می‌گذاریم، ولی ما در هر استادیومی که بازی کنیم شیوه‌مان چنین خواهد بود و شک نکنید در بازی جام حذفی هم فوتبال تهاجمی انجام می‌دهیم.

خمز در پاسخ به این سوال که آیا در حال حاضر لیست خروجی دارید؟ اظهار کرد: لیستی در ذهنم برای بهتر کردن تیم دارم و در این خصوص با مدیرعامل باشگاه صحبت خواهم کرد.

وی در خصوص آینده کاوه رضایی، یادآور شد: من به مدیریت باشگاه اعلام کرده‌ام که می‌خواهم کاوه بماند اما تنها نظر من در این زمینه تعیین کننده نیست و تکلیف این بازیکن باید سریعاً مشخص شود تا در صورت جدایی، بازیکن جایگزین جذب کنیم.

تیم تراکتور با برد ۲ بر صفر مقابل استقلال، ۲۲ امتیازی شده و به رده ششم جدول لیگ برتر فوتبال صعود کرد.

کد خبر 5675089

منبع: mehrnews-5675089

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید