دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » جابجایی سایت پسماند آزادشهر در دولت فعلی اجرایی خواهد شد​​​​​​​​​

جابجایی سایت پسماند آزادشهر در دولت فعلی اجرایی خواهد شد​​​​​​​​​

کد خبر: 6158

آزادشهر- استاندار گلستان گفت: جابجایی سایت پسماند آزادشهر در بازه قابل قبول و در دولت سیزدهم پس از بررسی‌های دقیق انجام خواهد شد.

‌به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه بعدازظهر جمعه در جمع مردم آزادشهر اظهارکرد: جانمایی سایت پسماند آزادشهر از ابتدا با شرایط استاندارد انجام نشد و از بدو ورود به استان، در راستای کاهش آسیب‌های این سایت و کاهش مخاطرات زیست محیطی اقداماتی را انجام دادیم.

استاندار گلستان افزود: جابجایی سایت پسماند آزادشهر در بازه قابل قبول و در دولت سیزدهم پس از بررسی‌های دقیق انجام خواهد شد و تلاش می‌کنیم در این دولت تدوین برنامه عملیاتی و اجرای آن را به انجام برسانیم و با تأمین منابع لازم این مطالبه به حق مردمی را برآورده سازیم.

وی عنوان کرد: همراهی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و وحدت و اتحاد لازم در بین دلسوزان استان موجب شده اعتبارات استان در سال مالی ۱۴۰۰ به نسبت مشابه قبل دو برابر افزایش یابد و توجه به این نکته که در مسیر توسعه، پیشرفت و رشد استان اتحاد و انسجام امری ضروری است باید مورد توجه تمامی نیروهای انقلابی قرار گیرد.

زنگانه گفت: از مجموعه ۱۱ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبارات مصوبات تسهیلاتی سفر ریاست جمهور، ۶۲۱ میلیارد تومان تسهیلات از منابع مختلف در اختیار شورای رشد هشت درصدی شهرستان آزادشهر به ریاست فرماندار قرار گرفته تا بر اساس تمرکززدایی و توجه به سهم متقاضیان شهری و روستایی، تعاونی‌ها و شرکت‌های دانش بنیان توزیع شود.

کد خبر 5675108

منبع: mehrnews-5675108

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید