دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » میراث فرهنگی و گردشگری » تشدید نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری اطراف حرم مطهر رضوی

تشدید نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری اطراف حرم مطهر رضوی

کد خبر: 6112

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی تشدید نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری اطراف حرم مطهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد موسوی در جلسه با بازرسان دفاتر و شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری اظهار کرد: بر اساس مصوبات ستاد اجرایی خدمات سفر استان، بازرس تشکل‌های گردشگری در خط مقدم نظارت بر ارائه خدمات قرار دارند و بازرسی‌ها در مرحله اول توسط آن‌ها انجام می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی ادامه داد: در صورتی که بازدیدهای نظارتی و پیگیری‌های بازرسان تشکل‌های حرفه‌ای نتیجه نداد در مرحله بعد از دیگر از ابزارهای قانونی نظارتی استفاده و با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی تصریح کرد: بازرسان محورها و مطالب اعلام شده را به دقت بررسی و گزارش‌های بازرسی را برای اقدامات بعدی ارائه کنند.

موسوی با اشاره به اینکه رضایت‌مندی زائران در اولویت برنامه‌ها قرار دارد، تاکید کرد: با توجه به این‌که بیشتر زائران در اطراف حرم مطهر رضوی حضور دارند، بازرسی تمامی دفاتر و شرکت‌های فعال در این محدوده قبل از آغاز سفرهای نوروزی بازرسی و اقدامات لازم در خصوص این دفاتر و شرکت‌ها انجام خواهد شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی بر ضرورت رعایت شئونات در دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری تاکید کرد و گفت: رعایت شأن شهر امام رضا (ع) و تکریم زائران باید مورد توجه ویژه بازرسان قرار گیرد و در ارزیابی بازرسان لحاظ شود.

وی افزود: با توجه به این‌که سفرهای نوروزی خانواده محور بوده و بیشتر زائران با خودروهای شخصی به مشهد سفر می‌کنند، استفاده از ظرفیت‌های گردشگری مسیرهای منتهی به مشهد در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 5674465

منبع: mehrnews-5674465

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید