دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » تولید ثروت با تکمیل زنجیره‌های گردشگری

تولید ثروت با تکمیل زنجیره‌های گردشگری

کد خبر: 6105

سرعین- استاندار اردبیل گفت: تولید ثروت در بخش گردشگری با تکمیل زنجیره‌های مؤثر در این بخش امکان‌پذیر است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حامد عاملی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران در سرعین اظهار کرد: یکی از ظرفیت‌های اقتصادی استان بحث گردشگری است که در شهرستان سرعین به عنوان نگین گردشگری کشور و حتی مطرح در سطح بین‌المللی، این توانمندی‌ها قابل طرح و دقت است.

وی ضرورت تکمیل زنجیره‌های گردشگری را با هدف تولید ثروت در این شهرستان یادآور شد و تصریح کرد: ما در این بخش دچار وقفه شدیم ولی تلاشمان بر این است تا با تکمیل این زنجیره بتوانیم اهداف خودمان را محقق کنیم.

استاندار اردبیل ضرورت تکمیل این زنجیره‌ها را در حوزه‌های مختلف یادآور شد و گفت: در بحث راه و توسعه و بهسازی مسیرهای گردشگری اقدامات خوبی در سرعین آغاز شده و قطعاً در سال آینده از فصل کاری بهترین استفاده خواهد شد تا این پروژه‌ها به سرانجام برسد.

عاملی ضرورت توسعه مراکز اقامتی به ویژه هتل پنج ستاره و دهکده‌های تفریحی، توریستی را در سرعین یادآور شد و افزود: برای حضور گردشگران داخلی و خارجی ما به تنوع‌سازی مراکز خدماتی در بخش گردشگری نیاز مبرم داریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاران خوبی در این شهر احداث مراکز تفریحی نظیر پارک آبی و مجموعه‌های آب‌درمانی مدرن را با خدمات ویژه شروع کردند که در ۲، سه سال آینده با تکمیل آنها، سرعین ظرفیت بیشتری برای حضور گردشگران خواهد داشت.

عاملی اضافه کرد: امیدواریم با تقویت این مراکز و زنجیره‌های تولید ثروت در بخش گردشگری بتوانیم به فعالیت‌ها در این بخش سر و سامان داده و حضور گردشگران خارجی را با هزینه سه تا پنج هزار دلاری در این شهر شاهد باشیم.

وی بیان کرد: نباید نگاه سنتی در حوزه گردشگری همچنان بر شهر سرعین سایه بیفکند بلکه بهتر است با راهکارهای مناسب و تدارک برنامه‌های متنوع حتی برگزاری جشنواره‌ها، در جذب و جلب گردشگران اعم از داخلی و خارجی همتی راستین داشته باشیم.

استاندار اردبیل ادامه داد: با سفر به شهرستان سرعین در کنار بازدید از این ظرفیت‌ها، از مجموعه آلوارس نیز بازدید کردیم که قطعاً برای تکمیل زیرساخت‌ها در این بخش میراث فرهنگی و ورزش و جوانان با همکاری سرمایه‌گذاران ورود بهتری خواهند داشت.

کد خبر 5674273

منبع: mehrnews-5674273

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید