دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » تمامی ظرفیت‌هابرای برگزاری «رویداد اردبیل ۲۰۲۳» استفاده شود

تمامی ظرفیت‌هابرای برگزاری «رویداد اردبیل ۲۰۲۳» استفاده شود

کد خبر: 6104

سرعین-معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور گفت: «رویداد اردبیل ۲۰۲۳» یک فرصت مهم برای اردبیل و ایران است که باید از تمامی ظرفیت‌ها برای برگزاری این رویداد استفاده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر شالبافیان صبح پنجشنبه در جلسه ستاد استانی «رویداد اردبیل ۲۰۲۳» پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو اظهار کرد: «رویداد اردبیل ۲۰۲۳» یک فرصت مهم برای اردبیل و ایران است که باید از تمامی ظرفیت‌ها برای برگزاری این رویداد استفاده شود.

وی با بیان اینکه ما در این راستا به دنبال برگزاری تعدادی برنامه روتین نیستیم، گفت: اردبیل استان مهم و محوری در تاریخ ایران است که می‌خواهیم از این فرصت به نحو احسن استفاده کنیم.

معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور بیان کرد: اردبیل با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در حوزه گردشگری به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو انتخاب شده است که باید از این فرصت استفاده شود.

شالبافیان ادامه داد: از نظر تأمین اعتبار برای اجرای برنامه‌ها با تمام توان پیگیر هستیم و اگر برنامه‌های شاخصی پیش بینی شود فکر نمی‌کنم مشکلی در تأمین اعتبار وجود داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه ستاد استانی «رویداد اردبیل ۲۰۲۳» پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو با حضور معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، استاندار اردبیل، مدیرکل میراث‌فرهنگی استان و مسئولین دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد.

کد خبر 5674281

منبع: mehrnews-5674281

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید