دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » بارش‌ها در البرز تا جمعه ادامه دارد/ احتمال کولاک برف در ارتفاعات

بارش‌ها در البرز تا جمعه ادامه دارد/ احتمال کولاک برف در ارتفاعات

کد خبر: 6100

کرج- مدیرکل هواشناسی البرز گفت: تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از فعالیت سامانه بارشی تا جمعه در منطقه البرز مرکزی است.

آرش بهاروند احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر به پیش‌بینی شرایط جوی استان البرز پرداخت و اظهار کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از فعالیت سامانه بارشی تا جمعه در منطقه البرز مرکزی است.

وی بیان کرد: به موجب آن وزش باد، بارش پراکنده برف و باران، و در ارتفاعات بارش برف و احتمال کولاک برف مورد انتظار است. با خروج سامانه بارشی برای روز شنبه یخبندان و لغزندگی سطح جاده، وزش باد شدید و کاهش آلاینده‌ها و بهبود کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی البرز با بیان اینکه آسمان امروز البرز ابری، مه‌آلود همراه با بارش باران و برف است، بیان کرد: امروز بیشترین دمای هوا در این استان ۸ درجه سانتی‌گراد و کمترین دمای هوا ۱ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۵ متر بر ثانیه است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی و تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌های هواشناسی فردا آسمان البرز نیمه‌ابری تا ابری، مه‌آلود همراه با بارش پراکنده، یخبندان، وزش باد و به تدریج کاهش ابر است.

بهاروند احمدی به پیش‌بینی دمای هوای فردا پرداخت و متذکر شد: فردا بیشینه دما ۹ درجه سانتی‌گراد و کمینه دما صفر درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۵ متر بر ثانیه است.

کد خبر 5674272

منبع: mehrnews-5674272

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید