شنبه، 8 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » ۲۰۰ هزار نفر در مراسم سالگرد شهید سلیمانی شرکت کردند

۲۰۰ هزار نفر در مراسم سالگرد شهید سلیمانی شرکت کردند

کد خبر: 6063

کرمان - معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین از شرکت ۲۰۰ هزار نفر در مراسم های سالگرد شهادت شهید سلیمانی در کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین معروفی عصر چهارشنبه در آئین افتتاحیه چهارمین دوره جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی ضمن قدردانی از مردم به دلیل حضور پر شور در مراسم‌های سالگرد شهادت شهید سلیمانی اظهارداشت: آنچه که در مورد حاج قاسم می‌توان گفت این است که او یک انسان جریان ساز بود و توانست یک نهضت بزرگ انسانی را برای مقابله با ظلم تشکیل دهد.

وی افزود: شهید سلیمانی افکار و سیره‌ای داشت که موجب شد مورد توجه مردم قرار گیرد و دارای این محبوبیت شود، در واقع او تنها شهید مدافع حرم نیست بلکه او تمدن ساز است.

وی گفت: شهید سلیمانی فردی است که به اوج رستگاری رسید و صحبت کردن در مورد او بسیار سخت است.

سردار معروفی بیان کرد: مردم بدانند شهید سلیمانی برای ما رزمندگان ثارالله یک مربی بزرگ در همه ابعاد بود و انسانی کامل و متمدین محسوب می‌شد که انسانیت و رفتار متناسب با سیره اهل بیت (ع) از هر چیزی برای او مهم‌تر بود.

وی گفت: او فقط سردار دل‌ها در جبهه مقاومت نبود بلکه اول از دوران دفاع مقدس همین رفتار و سیره را داشت و همین امر هم موجب شد فرهنگ دفاع مقدس دارای ارزش والایی شود.

وی شهید سلیمانی را شهید بستر ساز تمدن اسلامی دانست و گفت: شهید سلیمانی، آنچه که امامین انقلاب برای نتیجه غایی انقلاب اسلامی ترسیم کردند، در جبهه حق و در مقیاس جهان اسلام عملیاتی کرد و شهید سلیمانی بستر ساز تمدن بزرگ برای مسلمین و بزرگترین شخصیت تقریبی جهان اسلام و شاید بزرگترین شخصیت فرهنگی است.

وی گفت: ببینید که شهید سلیمانی چگونه زندگی کرد، او در دنیا نه دنبال مقام بود و نه شهرت او از مال دنیا هیچ چیز نداشت او حتی از عزیزترین افراد زندگی اش گذشته که به مردم خدمت کند.

کد خبر 5673829

منبع: mehrnews-5673829

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید