دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » شهید سلیمانی مانع تحقق اهداف آمریکا در منطقه خاورمیانه شد

شهید سلیمانی مانع تحقق اهداف آمریکا در منطقه خاورمیانه شد

کد خبر: 6053

کرمانشاه- فرمانده قرارگاه نجف اشرف با اشاره به حضور میدانی سردار سلیمانی در صحنه نبرد گفت: شهید سلیمانی مانع تحقق اهداف آمریکا در منطقه خاورمیانه شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمد نظر عظیمی در دیدار با فرمانده و کارکنان انتظامی استان کرمانشاه که در حسینیه محمدرسول الله (ص) انجام شد با گرامیداشت سومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: سردار سلیمانی به معنای واقعی کلمه یک فرمانده و مدیر بود که در بدترین و سخت‌ترین شرایط به عالی‌ترین شکل ممکن نیروهای تحت امر خود را هدایت و رهبری می‌کرد.

وی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی یک فرمانده میدانی به تمام معنا بود، افزود: همین حضور همیشگی در صحنه و مدیریت شرایط سخت، باعث شده بود دشمنانی که قصد تصرف عراق و سوریه را داشتند ناکام بمانند و در واقع حضور میدانی سردار سلیمانی این کشورها را از سقوط و تصرف به دست آمریکا و استکبار نجات داد.

فرمانده قرارگاه نجف اشرف خاطرنشان کرد: به درستی شهید سلیمانی قهرمان بزرگ و رهبر بین المللی جبهه مقاومت بود که دنیای استکبار را از دست یابی به اهداف اشغالگرانه و غارتگرانه باز داشت.

عظیمی با اشاره به برخی ویژگی‌ها و خصوصیات حاج قاسم نظیر مردمداری، خوشرویی و خستگی ناپذیری، گفت: برخورداری از صفات نیک انسانی و ویژگی‌های منحصربه فرد باعث محبوبیت کم نظیر این مجاهد فی سبیل الله شده بود که گوشه‌هایی از آن در مراسم تشییع پیکر باشکوه این شهید به همه دنیا نشان داده شد.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی پرورش یافته مکتب حضرت امام خمینی (ره) بود که با دست خالی و تنها با همراهی مردم علیه رژیم ستمشاهی قیام کرد و توانست استقلال، آزادی و عزت را برای ملت رنج دیده و ستم کشیده ایران به ارمغان آورد.

عظیمی با اشاره به تقدیم بالغ بر ۲۳۰ هزار شهید در دوران پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: همه این خون‌ها برای حفظ انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ریخته شده و امروز همه ما وظیفه داریم تا آخرین قطره خونمان پاسدار و حافظ ارزش‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.

کد خبر 5673815

منبع: mehrnews-5673815

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید