دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » «شهید سلیمانی» همواره خود را سرباز ولایت می دانست

«شهید سلیمانی» همواره خود را سرباز ولایت می دانست

کد خبر: 6045

قم- مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: سردار سلیمانی در عین حالی که در بالاترین رتبه فرماندهی قرار داشت، اما همواره خود را سرباز ولایت می دانست.

ه گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین عباس اسکندری ظهر چهارشنبه در مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و فرماندهان جبهه مقاومت که در مجتمع فرهنگی امامزاده سید علی (ع) قم برگزار شد اظهار داشت: حاج قاسم سلیمانی در راستای اجرای حکم خداوند قدم بر می‌داشت و کسی که در این مسیر قرار گیرد بن‌بستی برای او وجود نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی با دل پاک و اندیشه‌های بلند، به مقام عالی رسید افزود: سردار سلیمانی در عین حالی که در بالاترین رتبه فرماندهی قرار داشت، اما همواره خود را سرباز ولایت می‌دانست.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قم بیان داشت: شهید سلیمانی حاضر نبود که عناوین او حتی روی سنگ قبرش نوشته شود.

وی با بیان اینکه شهیدان دارای مقام شفاعت هستند ابراز داشت: زمانی که گره به کارها می‌افتد باید به شهدا و حاج قاسم توسل کرد و مطمئن باشیم که نتیجه می‌گیریم و در روز قیامت هم خواهیم دید که چگونه شهدا به خصوص حاج قاسم سلیمانی از مردم شفاعت می‌کنند.

اسکندری ابراز داشت: شهید سلیمانی در مقام اخلاص در عالی‌ترین رتبه قرار داشت و خلوص نیت در گفتار و رفتار او و در لحظه لحظه زندگی سردار سلیمانی ملموس است‌.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی اخلاصی از آنچه که قرآن کریم مد نظر داشت برخوردار بود افزود: شهید سلیمانی همواره کارها را برای خدا انجام می‌داد و همین امر موجب شد تا خداوند ابزارهای مادی و معنوی را در اختیارش قرار دهد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قم بیان داشت: شهید سلیمانی توانست با تکیه بر خداوند یک تنه در برابر داعش و تکفیری‌ها ایستادگی و استکبار را از منطقه خارج کند.

کد خبر 5673802

منبع: mehrnews-5673802

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید