جمعه، 14 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » شهید سلیمانی عامل اقتدار ایران و وحشت دشمنان بود

شهید سلیمانی عامل اقتدار ایران و وحشت دشمنان بود

کد خبر: 6042

بوشهر- فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی سبب اقتدار ایران و وحشت و ترس دشمنان بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی رزمجو بعد از ظهر چهارشنبه در مراسم سومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزم شهیدش ابومهدی المهندس و با بیان اینکه حیات و شهادت حاج قاسم سلیمانی دارای درس، پند، اندرز و آموزه است تصریح کرد: این سردار بزرگ جبهه مقاومت ویژگی‌های برجسته و بارزی داشت.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: مردمی بودن، کوچک نفسی، اخلاص، اقتدار و شجاعت از دیگر ویژگی سردار سلیمانی بود و عزت و اقتدار فرمانده جبهه مقاومت بر کسی پوشیده نیست.

وی با اشاره به حضور سردار سلیمانی در شرایط و موقعیت‌های بحرانی و سخت، خاطرنشان کرد: شهید قاسم سلیمانی در بحران‌های سنگین و مهم از جمله سیل و زلزله حضور فوق‌العاده داشت که در سیل خوزستان در رسیدگی به مشکلات نقش برجسته ایفا کرد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، سردار بزرگ جبهه مقاومت را نماد مبارزه با استکبار و مدافع صالحان جهان دانست و خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی مجاهد فی سبیل‌الله بود و در رسیدگی به مشکلات حماسه فراوانی خلق کرد.

سردار رزمجو با اشاره به اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی سبب اقتدار ایران و وحشت و ترس دشمنان بود تصریح کرد: این سردار به عنوان عمل به تکلیف الهی و وظیفه رسالت حدود شرعی بر اساس آموزه‌های دینی و آیات قرآن کریم و کارگزار الهی بود.

وی گفت: شهید سردار قاسم سلیمانی به معنای واقعی یک استراتژیست معنوی و نظامی بود.

کد خبر 5673775

منبع: mehrnews-5673775

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید