یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » فرهنگ ایثار و شهادت از افتخارات جمهوری اسلامی است

فرهنگ ایثار و شهادت از افتخارات جمهوری اسلامی است

کد خبر: 6030

کرمانشاه- فرماندار سرپل ذهاب با اشاره به سومین سالگرد شهادت سردار دلها گفت: فرهنگ ایثار و شهادت از افتخارات جمهوری اسلامی است.

صدراله بابلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های شهید سلیمانی ارتباط با خداوند، ارتباط با ولایت و مردم بود و فرهنگ ایثار و شهادت از افتخارات جمهوری اسلامی است.

وی افزود: سردار دل‌ها در قبل از انقلاب از مبارزان و بعد از انقلاب نیز در میدان جبهه و دفاع از انقلاب همواره حضور داشته و خدمات بسیاری را به جا گذاشته است.

فرماندار سرپل ذهاب تصریح کرد: دشمن شناسی، مردم داری و اخلاص حاج قاسم بی نظیر است و ما باید این شهید بزرگوار و سایر شهدا را الگوی خود قرار دهیم.

بابلی بیان کرد: رهبری حکیمانه امام خامنه ای و اقتدار نیروهای مسلح کشور باعث شده که دشمنان به این کشور چشم طمع نداشته باشند و نقش حاج قاسم در اقتدار جبهه مقاومت و شکست داعش بسیار مهم است و همه کشورهای منطقه به آن اذعان دارند.

وی ادامه داد: ترور و به شهادت رساندن حاج قاسم و همراهان جنایت بزرگی بود و انتظار داریم که مجامع جهانی سکوت خود را در برابر این جنایت شکسته و آن را محکوم و عاملین به سزای این جنایت خود برسند.

فرماندار سرپل ذهاب گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران باوجود تحریم‌های ظالمانه با نعمت حضور مردمی بصیر، ولایتمدار، دشمن شناس و زمان شناس در برابر استکبار جهانی ایستاده است.

کد خبر 5673780

منبع: mehrnews-5673780

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید