دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » طرح «حراج سفر» زمستانی در اردبیل اجرا می‌شود

طرح «حراج سفر» زمستانی در اردبیل اجرا می‌شود

کد خبر: 6025

اردبیل-مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: طرح «حراج سفر» زمستانی به مناسبت آغاز «رویداد اردبیل ۲۰۲۳» در اردبیل اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن محمدی ادیب پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح «حراج سفر» زمستانی به مناسبت آغاز «رویداد اردبیل ۲۰۲۳» در اردبیل اجرا می‌شود و مسافران و گردشگران می‌توانند از تخفیف ۵۰ درصدی مراکز اقامتی و آبدرمانی‌های استان اردبیل استفاده بکنند.

وی با بیان اینکه این طرح از ۲۰ دی ماه تا ۲۰ اسفند ماه سال جاری در اردبیل اجرایی می‌شود، افزود: تسهیل شرایط سفر به استان اردبیل در طول «رویداد اردبیل ۲۰۲۳» یکی از برنامه‌های اداره کل میراث‌فرهنگی است و در این راستا با همکاری تشکل‌های صنفی جامعه هتل‌داران و آبدرمانی‌های استان تخفیف ۵۰ درصدی برای گردشگران در نظر گرفته شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل بیان کرد: استان اردبیل با بیش از ۲۰ هزار تخت اقامتی رسمی و ۱۱۰ چشمه آب معدنی گرم و سرد از پتانسیل ویژه‌ای برای میزبانی گردشگران برخوردار است.

محمدی ادیب ادامه داد: انتظار داریم حمایت‌های همه‌جانبه برای توسعه استان در این زمینه به عمل آید تا شاهد توسعه گردشگری و توجه به این حوزه با افزایش مسافران باشیم که این موضوع در حال حاضر به عنوان اولویت‌های مهم و اساسی مطرح است.

وی افزود: اگر بتوانیم مشکلات حوزه گردشگری را در استان و کشور برطرف کنیم اتفاق خوبی در استان رقم خواهد خورد.

کد خبر 5673367

منبع: mehrnews-5673367

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید