جمعه، 14 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » شرایط باید برای تحصیل در مدرسه یک دانش آموزی نیز فراهم شود

شرایط باید برای تحصیل در مدرسه یک دانش آموزی نیز فراهم شود

کد خبر: 6024

یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: حتی یک دانش‌آموز استان نیز نباید از تحصیل باز بماند و آموزش و پرورش زمینه را برای ادامه تحصیل دانش‌آموزان همه مناطق استان فراهم کند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی احمدزاده ظهر چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان افزود: در مناطقی که یک دانش‌آموز ابتدایی دارد، باید امکانات فراهم شود تا آن یک نفر به تحصیل بپردازد.

وی بیان داشت: مبادا به خیال اینکه یک دانش‌آموز در یک منطقه دورافتاده استان است از وی غافل شویم شاید همان یک دانش‌آموز روزی دانشمندی برجسته یا شخصیتی مانند شهید سلیمانی شود.

استاندار اظهار داشت: چه بسا دانش‌آموزان روستاهای دورافتاده استان ما هم روزی مانند حاج قاسم شوند، لذا مراقب باشید کسی از تحصیل بازنماند و در این خصوص آموزش و پرورش هزینه کند.

احمدزاده افزود: اگر امکان تجمیع کلاس‌های درس چند منطقه وجود دارد انجام شود اما اگر تجمیع میسر نشد برای همان یک نفر در روستاهای محروم هم هزینه شود.

وی تاکید کرد: معلمان و آموزش و پرورش به عنوان قشر آینده‌ساز جامعه مورد توجه قرار گیرند و دولت هم برای رفع مشکلات در حوزه‌های مختلف در تلاش است اما اعتبارات پاسخ‌گوی رفع مشکلات نیست.

کد خبر 5673424

منبع: mehrnews-5673424

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید