شنبه، 15 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » جابجایی بیش از ۲میلیون نفر مسافر باناوگان حمل‌ونقل‌عمومی‌مسافری‌

جابجایی بیش از ۲میلیون نفر مسافر باناوگان حمل‌ونقل‌عمومی‌مسافری‌

کد خبر: 6010

زاهدان- مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای سیستان وبلوچستان گفت: ۲میلیون‌و ۱۵۳هزار و۸۷۷ نفر مسافر در قالب ۱۷۵ هزار و ۲۶۴سفر توسط ناوگان حمل‌ونقل عمومی مسافری جابجا شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، ایوب کرد صبح چهارشنبه با اشاره به جابجایی ۲ میلیون و ۱۵۳ هزار و ۸۷۷ نفر مسافر در قالب ۱۷۵ هزار و ۲۶۴ سفر توسط ناوگان حمل‌ونقل عمومی مسافری تحت پوشش ۶۲ شرکت مسافربری، در گفت و گو با خبرنگاران افزود: بر اساس آمار موجود، از این تعداد مسافر، یک میلیون و ۸۷ هزار و ۴۳۷ نفر درون استانی و یک میلیون و ۶۶ هزار و ۴۴۰ مسافر به مقصد برون استانی بوده است.

وی ادامه داد: با توجه به شروع موج هشتم کرونا و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، شرکت‌ها و مؤسسات مسافربری، باید ضمن رعایت فاصله گذاری اجتماعی، نسبت به ضدعفونی وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی جاده‌ای قبل از حرکت و همچنین الزام کارکنان، رانندگان و مسافران به استفاده از ماسک اقدام کنند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان افزود: در حال حاضر بیش از هزار دستگاه ناوگان اتوبوسی فعال در استان آماده ارائه خدمات به هموطنان در بخش جابجایی مسافران است.

کد خبر 5673308

منبع: mehrnews-5673308

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید