دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » بازار گوشت مرغ در چهارمحال و بختیاری تامین است

بازار گوشت مرغ در چهارمحال و بختیاری تامین است

کد خبر: 6009

شهرکرد- معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: طی روزهای گذشته به صورت متوسط بین ۷۰ تا ۷۵ تن کشتار مرغ در استان صورت گرفته است و در این بازار تامین است.

سید عباس میراحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تولید و کشتار مرغ گوشتی در مرغداری‌های چهارمحال و بختیاری متناسب با نیاز مردم این استان است و کمبودی در این خصوص در بازار مشاهده نمی‌شود.

وی افزود: طی روزهای گذشته به صورت متوسط بین ۷۰ تا ۷۵ تن کشتار مرغ در چهارمحال و بختیاری صورت گرفته است که این میزان بازار این استان را تأمین کرده و جای هیچ نگرانی نیست.

میراحمدی عنوان کرد: میزان تولید جوجه تنها در یک واحد مرغداری از ۲۱۴ واحد تولید مرغ گوشتی در چهارمحال و بختیاری بین ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار است، از این واحدهای تولیدی سالانه بیش از ۲۷ هزار تن مرغ گوشتی به بازار عرضه می‌شود.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: با اعلام سیاست‌های جدید بانک مرکزی نگرانی‌ها در خصوص تأمین نهاده‌های مرغداری که از خارج از کشور وارد می‌شود برطرف شده و امید است با حمایت‌هایی که صورت می‌گیرد، عرضه مرغ و تخم مرغ و قیمت آن ثابت نگه داشته شود.

کد خبر 5673357

منبع: mehrnews-5673357

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید