پنج شنبه، 13 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » همایش شعر «علمداران» توسط حوزه هنری لرستان برگزار شد

همایش شعر «علمداران» توسط حوزه هنری لرستان برگزار شد

کد خبر: 6006

بروجرد- همایش استانی شعر «علمداران» از سوی حوزه هنری در شهرستان بروجرد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، از سوی حوزه هنری لرستان و با حضور شاعران آئینی لرستان، همایش استانی شعر «علمداران» در شهرستان بروجرد برگزار شد.

این همایش به مناسبت سومین سالگرد شهادت «حاج قاسم سلیمانی» و همچنین گرامیداشت ۶۵۴۹ شهدای لرستان با حضور شعرای آئینی استان در سالن نشست‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

همایش شعر «علمداران» توسط حوزه هنری لرستان برگزار شد

در ابتدای این همایش کلیپی با عنوان «غم رفتن تو» به کارگردانی «حمید آقایی» با موضوع شهادت سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» عزیز ملت پخش شد و پس از آن شاعران در وصف ایثار و جانفشانی سردار سرافراز ایران زمین و شهدای مدافع حرم، شهدای دفاع مقدس و شهدای سلامت اشعاری را قرائت کردند.

در این همایش «محمد علی ساکی» از خرم آباد، «علی کاوند» از بروجرد، «علی ناصری» از نورآباد، «سجاد روانمرد» از بروجرد، «محسن بیاتیان» از دورود، «حمید چرخشت» از بروجرد، «ابراهیم موسوی» از الیگودرز، «رضا روزگر» از بروجرد، «صادق حسنوند» از الشتر، «حسین تنها» از بروجرد، «میثم کاووسی» از بروجرد و «میثم جعفری» از بروجرد به شعر خوانی پرداختند.

همایش شعر «علمداران» توسط حوزه هنری لرستان برگزار شد

در برگزاری این برنامه دفتر شعر و ادب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، ناحیه مقاومت بسیج بروجرد و مؤسسه فرهنگی هنری صدای پای صبح همکاری داشتند.

بنا بر این گزارش، این برنامه با اجرای «وحید اشجع» از شاعران بروجرد برگزار شد و در پایان نیز از شعرایی که در این همایش شعر خواندند تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 5673354

منبع: mehrnews-5673354

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید