چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » ۴۸ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در عسلویه کشف شد

۴۸ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در عسلویه کشف شد

کد خبر: 6001

بوشهر- فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف ۴۸ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کوه های خروجی عسلویه به کنگان به ارزش ۱۳ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حیدر سوسنی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی فرماندهی شهرستان عسلویه در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه ملی، در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه در کوه‌های خروجی عسلویه به کنگان، روبروی اسکله فراسکو، تعداد چهار تانکر در ارتفاعات و با استتار کامل محل دپوی سوخت قاچاق از نوع گازوئیل دریافت کردند.

فرماندهی انتظامی استان بوشهر در تکمیل این خبر افزود، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت و اکیپی از مأمورین این یگان به آدرس فوق الذکر عزیمت و پس از بررسی مشخص شد تعداد چهار تانکر که به صورت ماهرانه در میانه کوه استتار شده و مشخص بود که مدتی است که از آن محل به عنوان دپوی سوخت قاچاق استفاده می‌شود و در درون آنها مقداری گازوئیل وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی به عمل آمده با رئیس شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ناحیه عسلویه، نماینده آن اداره در محل حاضر و پس از انتقال سوخت‌های دپو شده در تانکرها، به تانکرهای اعزامی از شرکت نفت، در مجموع مقدار ۴۸ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق کشف شد.

کد خبر 5673391

منبع: mehrnews-5673391

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید