یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » شهید سلیمانی الگویی در جهان معرفی کرد که همه شیفته او هستند

شهید سلیمانی الگویی در جهان معرفی کرد که همه شیفته او هستند

کد خبر: 5966

اصفهان- فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان گفت: شهید قاسم سلیمانی چنان الگویی از سربازان امام و رهبر معظم انقلاب در جهان به مسلمانان و عاشقان معرفی کرد که همه شیفته حاج قاسم هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مجتبی فدا عصر سه‌شنبه در مراسم سومین سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی و سالروز شهادت حاج احمد کاظمی در گلستان شهدای شهر اصفهان، با بیان اینکه شهید قاسم سلیمانی کسی بود که همه نقشه‌های دشمن را در منطقه خنثی کرد، اظهار داشت: نقشه کسانی که آمده بودند قلب کره زمین، منطقه خاورمیانه را عاری از تفکر انقلابی و سلامی و جهادی بکنند. کسانی که با حمله به افغانستان و عراق، حمله به جبهه مقاومت و با براه انداختن جنگ نیابتی و پشتیبانی و حمایت آمریکایی‌ها در انزوای سیاسی و اقتصادی و تحریم‌های هوشمند قصد نابودی و براندازی جمهوری اسلامی را داشتند.

وی ادامه داد: کسانی که با طرح خاورمیانه جدید و تجزیه کشورهای اسلامی، حمله به اماکن و سازماندهی داعش دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی و جلوگیری از رشد توفندهِ فراگیر و تأثیر گذار انقلاب اسلامی در منطقه بودند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان خاطرنشان کرد: حاج قاسم با استقامت، صبر و صبوری، ولایتمداری، ولایت محوری و ولایت باوری که داشت و با سربازی خود را وقف فرامین مقام معظم رهبری و حضرت آقا کرد.

سردار فدا افزود: شهید قاسم سلیمانی با اعتقادی که به خانواده شهدا داشت، با عزت و کرامتی که برای همسران، پدران و مادران و فرزندان شهدا قائل بود چنان الگویی از سربازان امام و مقام معظم رهبری در جهان به مسلمانان و عاشقان معرفی کرد که همه شیفته حاج قاسم هستند و به وقت شهادتش گفتند همه ما حاج قاسم هستیم.

وی ادامه داد: همه ما پیرو راهی هستیم که حاج قاسم گام گذاشت، خستگی ناپذیر نقش آفرینی و مبارزه کرد و علی رغم ناملایمات و بی مهری‌ها، فشارها و سختی‌ها برای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی کم نگذاشت.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان تصریح کرد: شهید سلیمانی سربازان و مدافعانی را تربیت کرد و رزمندگانی را تحویل اجتماع داد که یکی از آنان شهید حججی است و افرادی را تربیت کرد و به جامعه تحویل داد که امروز مسیر و راه و حرکت حاج قاسم را ادامه خواهند داد.

سردار فدا افزود: حاج قاسم گاهی به زیارت مزار شهید کاظمی می‌آمد و درد و دل می‌کرد غبطه می‌خورد و آرزوی شهادت می‌کرد؛ کسانی که حاج قاسم را از شهادت می‌ترساندند حاج قاسم به آنان می‌گفت من عاشق شهادتم.

وی افزود: امام صادق (ع) می‌فرمایند که زیادی فتنه‌های آخر زمان شما را نگران و مأیوس خسته نکند، فتنه‌های آخر زمان برای آزمایش شما و برای رسوا کردن منافقان است و شهید بزرگواری که امروز به مناسبت سالگردش جمع شدیم گفت بعد از ما فتنه‌هایی رخ خواهد داد که ما شهدای قبل این ایام غبطه می‌خوریم و دعا می‌کنیم کاش در دفاع از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی همراه شما بودیم و غبطه می‌خوریم به حال و روز شما.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: مردم شریف اصفهان، شما که با فتنه‌گران همراهی نکردید و به فراخوان‌ها جواب ندادید و دنبال ابتذال و برهنگی و آسیب زدن به زیرساخت‌های کشور نبودید، شما که در مقابل قرآن سوزی و پاره کردن قرآن و اهانت به مقدسات در مقابل فتنه گران ایستادید اجر و ثوابتان در تعریف حاج قاسم است.

سردار فدا خاطرنشان کرد: شهید محسن رضایی یکی از این شهدا بود که ایام فاطمیه نذر کرد سمنو پخت روضه گرفت و برات شهادت خود را از حضرت زهرا (س) گرفت.

وی اضافه کرد: ما و شما امروز اینجا آمدیم که عهد و پیمان ببندیم تا از ایمان و عزت و سربلندی ایران دفاع کنیم و قسمی که با امام (ره)، رهبر معظم انقلاب، شهدای هشت سال دفاع مقدس و مردم داشتیم تا آخرین قطره خون و آخرین نفس پشت انقلاب بایستیم و حامی نظام جمهوری اسلامی باشیم.

کد خبر 5672804

منبع: mehrnews-5672804

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید