پنج شنبه، 13 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » نمایشگاه آثار تجسمی «عقیق سرخ» در سنندج افتتاح شد

نمایشگاه آثار تجسمی «عقیق سرخ» در سنندج افتتاح شد

کد خبر: 5962

سنندج- همزمان با سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، نمایشگاه تجسمی«عقیق سرخ» در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، روز سه شنبه با حضور هنرمندان رشته‌های مختلف و با همکاری و مشارکت حوزه هنری استان کردستان، سازمان بسیج هنرمندان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، نمایشگاه تولیدات هنری هنرمندان بسیجی استان در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج دایر شد.

علی عباس داودنیا مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان در آئین افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: این نمایشگاه حاصل حضور جمعی از هنرمندان استان در رشته‌های مختلف هنرهای تجسمی در یک رویداد خلق آثار هنری با موضوع شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی است.

وی افزود: در این نمایشگاه آثاری در رشته‌های نقاشی، طراحی، نقاشی خط، کولاژ و کاریکاتور در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

وی با تقدیر و تشکر از همکاری و مشارکت ادارات فرهنگی به ویژه حوزه هنری و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان در برگزاری این رویداد مهم هنری تصریح کرد: در این نمایشگاه که به مدت یک هفته و به مناسبت ایام دهه مقاومت برپا خواهد بود درمجموع ۴۰ اثر در رشته‌های عنوان شده به نمایش گذاشته شده است.

امین مرادی رئیس حوزه هنری استان کردستان نیز با گرامیداشت یاد وخاطره شهید سرافراز جهان اسلام سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: مردم به خوبی قدردان تلاش‌ها و رشادت‌های این فرزند برومند انقلاب و مجاهد خستگی ناپذیر در طول دوران انقلاب و دفاع مقدس هستند و برپایی برنامه‌ها و مراسم مختلف با نام این شهید والامقام عمق دوستی و محبت مردم را به تصویر در می‌آورد.

وی در خصوص برنامه‌های حوزه هنری در این ایام گفت: اکران رایگان مستند «ردی ازیک مرد» در سینمای های استان، دیدار با خانواده شهدا، مشارکت در رویداد هنری خلق آثار تجسمی، توزیع بسته فرهنگی، برپایی نمایشگاه هنری در گالری مهر بیجار ازجمله این برنامه‌هاست.

کد خبر 5672810

منبع: mehrnews-5672810

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید