پنج شنبه، 20 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » فرهنگ و هنر » مسائل حوزه نوجوانان و فرزندپروری بررسی می‌شود

مسائل حوزه نوجوانان و فرزندپروری بررسی می‌شود

کد خبر: 5955

نشست «بهترین فردا» با موضوع بررسی مسائل حوزه نوجوانان و فرزندپروری، روز پنجشنبه ۱۵ دی در فرهنگسرای خانواده برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست «بهترین فردا» با موضوع بررسی مسائل حوزه نوجوانان و فرزندپروری و با حضور امید زاهدی روز پنجشنبه ۱۵ دی از ساعت ۸ در فرهنگسرای خانواده برگزار می‌شود.

این‌نشست به منظور آشنایی والدین با مسائل حوزه نوجوانان و فرزندپروری و در راستای اهداف و سیاست‌های راهبردی در حوزه خانواده و تربیت فرزند به بحث و بررسی درباره روش‌های افزایش عزت نفس، مسئولیت پذیری در نوجوانان و آسیب‌شناسی فناوری‌های نوین اختصاص دارد.

بسیاری از پدر و مادرها فکر می‌کنند با بزرگ‌تر شدن فرزندانشان دیگر به عنوان مربی کاری از دست‌شان برنمی‌آید؛ ولی بررسی‌های علمی به وضوح نشان می‌دهد که فرزندپروری به شیوه درست همچنان به رشد سالم فرزندان در دوره نوجوانی، دورماندن آنها از دردسرها و عملکرد تحصیلی خوب یاری می‌رساند.

همچنین نشست‌های بعدی برنامه «بهترین فردا» با مشارکت انجمن اولیا مربیان آموزش و پرورش منطقه ۶ در تاریخ‌های ۲۲ دی از ساعت ۱۰ و ۱۳ بهمن از ساعت ۹ برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور در برنامه یاد شده می‌توانند به فرهنگسرای خانواده واقع در خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی (یوسف‌آباد)، خیابان بیست و یکم، بوستان شفق مراجعه کنند.

کد خبر 5672493

منبع: mehrnews-5672493

دسته بندی: فرهنگ و هنر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید