دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » طرح برخورد با رانندگان هنجارشکن در اردبیل اجرا می‌شود

طرح برخورد با رانندگان هنجارشکن در اردبیل اجرا می‌شود

کد خبر: 5947

اردبیل-رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: طرح برخورد با رانندگان هنجارشکن و آلودگی صوتی در راستای مطالبات عمومی شهروندان در اردبیل اجرا می‌شود.

سرهنگ سید حجت فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: طرح برخورد با رانندگان هنجارشکن و آلودگی صوتی در راستای مطالبات عمومی شهروندان در اردبیل اجرا می‌شود.

وی افزود: در این طرح ویژه با رانندگان وسایل نقلیه متخلف که با ایجاد آلودگی صوتی، انجام حرکات نمایشی و تخلفات حادثه ساز موجب مزاحمت و سلب آسایش و آرامش شهروندان به ویژه در ساعات پایانی شب می‌شوند، برخورد خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل بیان کرد: تعداد محدودی از صاحبان خودرو که با تغییر در سیستم صوتی باند ساب ویا بوق‌های غیر مجاز آلودگی صوتی شدید در حین حرکت ایجاد کنند در صورت مشاهده در سطح شهر به شدت برخورد خواهد شد.

سرهنگ فتاحی ادامه داد: متخلفان به علت اخلال در نظم ترافیکی ضمن اعمال قانون، خودروی آنان برابر مقررات توقیف و راننده علاوه بر معرفی به مراجع قضائی جهت سنجش سلامت روحی و روانی به پزشکی قانونی معرفی می‌شود.

وی با بیان اینکه نباید خوش‌گذرانی و تفریحات کاذب عده‌ای باعث تضییع حقوق شهروندی شود، افزود: پلیس در مسیر ارتقا و افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و با مخلان نظم و امنیت ترافیکی برابر قانون و مقررات رفتار می‌کند.

کد خبر 5672385

منبع: mehrnews-5672385

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید