شنبه، 15 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » تسطیح بیش از ۵۰۰ کیلومتر از حریم راه‌های بیله‌سوار

تسطیح بیش از ۵۰۰ کیلومتر از حریم راه‌های بیله‌سوار

کد خبر: 5945

بیله‌سوار-رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بیله سوار گفت: بیش از ۵۰۰ کیلومتر از حریم راه اصلی، روستایی، شوسه و راه مرزی بیله‌سوار در ۹ ماهه سال جاری تسطیح و رگلاژ شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، ضیا فکری صبح سه‌شنبه در بازدید از محور بیله سوار با بیان اینکه صیانت و حفاظت از حریم راه‌ها خط قرمز راهداری است، اظهار کرد: بیش از ۵۰۰ کیلومتر از حریم راه اصلی، روستایی، شوسه و راه مرزی بیله‌سوار در ۹ ماهه سال جاری تسطیح و رگلاژ شده است.

وی به قنوزنی ۲۳۰ کیلومتر از راه‌های اصلی و روستایی این شهرستان اشاره کرد و گفت: ۳۹۰ عدد علائم اخطاری و انتظامی با هدف هشداری و آگاه سازی رانندگان برای ملزم کردن آنها به رعایت قوانین راهور در جاده تهیه و نصب شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بیله سوار با اشاره به تداوم آسفالت راه‌های روستایی و اصلی این شهرستان بیان کرد: با استفاده از هزار تن آسفالت سرد و گرم محورهای مواصلاتی این شهرستان لکه گیری شده است.

فکری با بیان اینکه ۴ کیلومتر از احداث باند دوم کمربندی بیله سوار در تیر ماه به بهره برداری رسیده است، گفت: لکه گیری و روکش آسفالت قطعه یک و دو محور گرمی – بیله سوار نیز به اتمام رسیده و آسفالت داخل جعفرآباد به طول ۴۰۰ متر و به عرض ۱۷ متر اجرا شده است.

وی خاطر نشان کرد: چهار صد متر باقی مانده این محور در صورت آماده شدن زیر سازی توسط شهرداری جعفر آباد اجرا خواهد شد.

کد خبر 5672360

منبع: mehrnews-5672360

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید