جمعه، 14 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » ولایتمداری و خدمتگذاری به مردم دو شاخصه مهم سردارسلیمانی بود

ولایتمداری و خدمتگذاری به مردم دو شاخصه مهم سردارسلیمانی بود

کد خبر: 5924

زرندیه- امام جمعه زرندیه گفت: ولایتمداری و خدمتگذاری به مردم دو شاخصه مهم سردارسلیمانی بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین ابراهیمی صبح سه شنبه در مراسم گرامیداشت شهید سردار سلیمانی گفت: از زمانیکه سردار سلیمانی به فرمان مقام معظم رهبری به تهران فراخوانده شد و ارتباط ایشان با رهبری بیشتر از قبل شد، اوج ولایتمداری و ولایت‌پذیری در این شهود بزرگوار شکوفا شد.

وی افزود: نگاه ولایتمداری و ولایت پذیری شهید سلیمانی نگاه کسی است که بیش از چهل سال از عمر پر برکت خویش را صرف خدمت به مردم، به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

امام جمعه زرندیه در ادامه با اشاره به این جمله از وصیتنامه شهید که «جان من هزاران بار فدای ملت»، گفت: شهید سلیمانی کسی بود که اهل تملق، چاپلوسی و تعریف بیهوده نبود.

وی افزود: هرگاه هر سخنی را به زبان می‌آورد از اعماق وجود خویش بود. و در حقیقت شهید سلیمانی جان فدای ملت بود، و همین موضوع موجب عزت و بزرگی و محبوبیت شهید شد.

حجت الاسلام ابراهیمی ادامه داد: خدایی بودن هدف و مسیر شهید سلیمانی موضوعی بود که موجب عزیز شدن این بزرگوار بین مردم، بزرگان، اولیا الهی، شهدا شد. و به همین دلیل است که مقام معظم رهبری از تفکر و اخلاق و منش این شهید بزرگوار به عنوان مکتب شهید سلیمانی نام می‌برد.

کد خبر 5672355

منبع: mehrnews-5672355

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید