دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » تشییع شهدای گمنام خط بطلانی بر فتنه‌های اخیر بود

تشییع شهدای گمنام خط بطلانی بر فتنه‌های اخیر بود

کد خبر: 5919

اردبیل- فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: تشییع شهدای خوشنام در مناطق مختلف کشور، خط بطلانی بر فتنه‌های اخیر بود تا منافقان و معاندان دست از دسیسه‌های خود بردارند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامحسین محمدی اصل پیش از ظهر دوشنبه در مراسم بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی در حسینیه ثارالله سپاه اردبیل که با حضور شهید گمنام برگزار شد، اظهار کرد: مردم ایران همواره با بصیرت و آگاهی خود فتنه‌های دشمنان را در چهار دهه اخیر خنثی کرده و راه نجات انقلاب را در وحدت و همگرایی دانستند.

وی تصریح کرد: حضور و تشییع شهدای خوشنام در روزهای اخیر نیز راه مقابله با فتنه‌های منافقان و معاندان نظام است تا به برکت حضور این شهدا، حرکت‌های اخیر دشمن ناکام بماند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: این شهدا بودند که با خون خود درخت تنومند اسلام را آبیاری کرده و امروز همه ما طریق و راه شهدا را باید ادامه داده و با آنها عهد و پیمانی مجدد ببندیم.

محمدی اصل خطاب به فتنه‌گران افزود: فتنه‌گران داخلی و خارجی بدانند که این ملت با اخلاص و تلاش مجاهدانه در این چهار دهه از حیات اسلام و قرآن دفاع کرده و اجازه نخواهند داد تا عده‌ای بخواهند همه این زحمات را بر باد دهند.

وی از تلاش‌های نیروهای امنیتی و حافظان اقتدار کشور قدردانی کرد و ادامه داد: در استان اردبیل ما هیچ‌گونه حادثه غمباری را در فتنه اخیر شاهد نبودیم که این نشان می‌دهد مردم دیار دارالارشاد و سبلان همچنان به راه شهدا، امام شهدا و خط ولایت دلبستگی خاص دارند.

محمدی اصل در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: دشمن امروز روی ۲ موضوع متمرکز شده تا با سرمایه‌گذاری واقعی در این ۲ حوزه بتواند در مسیر و خط انقلاب انحراف ایجاد کند که در ۸۰ درصد وصایای شهدا به این ۲ موضوع تأکید شده است.

وی اضافه کرد: موضوع اول تبعیت و پشتیبانی از ولایت فقیه است که شهدا نیز بر این مسیر تاکید کرده و به صراحت گفته‌اند که پشتیبانی از ولایت زمینه استحکام بیشتر نظام جمهوری اسلامی ایران را فراهم می‌آورد.

محمدی اصل بیان کرد: در فتنه اخیر بیشترین هجمه و هدف دشمن ضربه زدن به خط ولایت بود تا به زعم خود بتواند ملت ایران را نسبت به این راه عزتمند منحرف کند در حالی که در مسیر ناکام ماند.

وی هدف دوم دشمن را ضربه زدن به مسئله حجاب و عفاف در جامعه اسلامی عنوان کرد و گفت: ۹۰ درصد شهدای ما حفظ حجاب را برای خواهران و برادران توصیه کردند و امروز ضرورت دارد تا بانوان ما بیش از هر زمان دیگر در حفظ حریم حجاب و عفاف و حیا تلاش کنند.

محمدی اصل تغییر شیوه جنگ دشمن را از توپ، تانک و اسلحه به سمت فضای مجازی یادآور شد و اظهار کرد: لجن‌پراکنی و دروغ‌پراکنی دشمنان در فضای مجازی شرایط متفاوتی را رقم زده که اگر هوشیار و بصیر نباشیم، در این راه قطعاً فریب حیله‌ها و دسیسه‌های دشمن را خواهیم خورد.

وی شخصیت بی‌نظیر سردار سلیمانی را در قالب یک مکتب کم نظیر یادآور شد و تصریح کرد: امامین انقلاب بر ادامه این مکتب عزتمند تاکید داشتند چرا که این مکتب الگو و الهامی از مکتب عاشورا است که سیدالشهدا (ع) لحظه‌ای در این مسیر زیر بار ظلم و زور نرفت.

محمدی اصل افزود: این مکتب برای ملت ایران نجات‌بخش است و زمینه‌ساز امنیت پایدار خواهد بود و ما به وجود چنین شخصیت‌های وارسته‌ای همچون سردار دل‌ها افتخار می‌کنیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تشییع پیکر ۱۰ شهید خوشنام را در مناطق مختلف استان اردبیل با حضور اقشار مختلف مردم یادآور شد و خاطرنشان کرد: این شهدا در عین مظلومیت، سخت‌ترین روزها را سپری کردند و امروز در بین ملت ایران عزیز و بزرگ هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم در کنار تشییع و خاکسپاری پیکر شهید خوشنام در محوطه سپاه اردبیل، مداحی و عزاداری شده و یاد و خاطره شهدا به ویژه حاج قاسم سلیمانی، سیدالشهدای جبهه مقاومت گرامی داشته شد.

کد خبر 5672325

منبع: mehrnews-5672325

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید