یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و فرماندهان جبهه مقاومت برگزار شد

سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و فرماندهان جبهه مقاومت برگزار شد

کد خبر: 5904

قم- مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و فرماندهان جبهه مقاومت در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و فرماندهان جبهه مقاومت شامگاه دوشنبه بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار شد.

در این مراسم که با حضور زائران و مجاوران کریمه اهل بیت (س) برگزار شد؛ حجت الاسلام والمسلمین حسینی قمی به ایراد سخن و مجتبی رمضانی نیز مداحی کرد.

استاد حوزه علمیه قم در این مراسم در سخنانی با تسلیت فرا رسیدن شهادت حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش اظهار داشت: سردار سلیمانی انسانی مخلص بود و برای رضای خدا کار می‌کرد و هیچ هوای نفسی در او نبود و به همین دلیل خداوند این جایگاه را به وی عنایت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی قمی بیان داشت: در مراسم تشییع شهید سلیمانی و همرزمانش میلیون‌ها نفر در شهرهای مختلف حضور یافتند و این منزلتی که خداوند به ایشان داد ثمره اخلاص او در دنیا بود.

وی بیان داشت: سردار سلیمانی به اهل بیت عصمت و طهارت توسل می‌کرد و ارادت وی به حضرت زهرا (س) زبانزد همگان است و سالیان متمادی در بیت الزهرا (س) در کرمان در ایام فاطمیه مجلس عزا برپا می‌کرد.

این استاد حوزه علمیه قم افزود: سردار سلیمانی در بسیاری از جهات دارای ویژگی‌های بارزی بود از جمله اینکه فرماندهی شجاع بود و تلاش می‌کرد تا با همه جریان‌های انقلاب اسلامی ارتباط داشته باشد و در عین حال وارد بازی‌های سیاسی نشود.

وی گفت: سردار سلیمانی با روحیه جهادی که داشت توانست جبهه مقاومت را در منطقه ایجاد و دست داعش و تکفیری‌ها را از منطقه کوتاه کند.

کد خبر 5671995

منبع: mehrnews-5671995

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید