چهارشنبه، 12 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » «ققنوس قدس» در کتابخانه عمومی البرز رونمایی شد

«ققنوس قدس» در کتابخانه عمومی البرز رونمایی شد

کد خبر: 5875

کرج- در آستانه روز جهانی مقاومت و سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی کتاب ققنوس قدس با حضور نویسندگان این کتاب در کتابخانه عمومی امیر کبیر کرج رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از ظهر دوشنبه به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و روز جهانی مقاومت محفل شعر خوانی ملی با موضوع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز، شاعران برجسته کشوری و استانی، خانواده شهدا و علاقه مندان به شعرخوانی در سالن اجتماعات کتابخانه عمومی امیر کبیر شهرستان کرج با عنوان «جان فدا» برگزار شد.

در آستانه روز جهانی مقاومت و سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی کتاب ققنوس قدس با حضور نویسندگان این کتاب در کتابخانه عمومی امیر کبیر کرج رونمایی شد.

در این محفل ادبی محمود یوسفی، رحمان نوازنی، عمران بهروج، الهام نجمی، پروانه علی پور، سیده فرشته حسینی و لیلا حضرتی از شاعران حماسی و آئینی استان البرز در وصف سردار دل‌ها سروده‌های خود را مورد خوانش قرار دادند. همچنین در بخشی از این مراسم دو عضو کودک محفل ادبی کودک و نوجوان قاصدک شهرستان فردیس به اجرای زیبای نقالی حماسی با موضوع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پرداختند.

در بخش دیگر این برنامه که با عنوان «ابر مرد» برگزار شد، علی داوودی و کاظم رستمی نویسندگان مجموعه ققنوس قدس نیز از نحوه نگارش این کتاب و خاطراتی که پیرامون آن بود گفته و به شعرخوانی در خصوص سردار جبهه مقاومت و آزادگی حاج قاسم سلیمانی پرداختند.

اما این مراسم ادبی و پاسداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نیز یک مهمان ویژه داشت. در این مراسم از مادر شهید مدافع حرم استان، حجت الاسلام و المسلمین علی تمام زاده تجلیل و ایشان برای دقایقی به خصوصیات و فضائل اخلاقی شهید و انس وی با کتاب اشاره کرد.

گفتنی است در پایان نیز از کتاب «ققنوس قدس» با حضور علی داوودی و کاظم رستمی نویسندگان کتاب و علی معدنی پور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز و مادر شهید مدافع حرم حجت الاسلام والمسلمین علی تمام زاده رونمایی شد.

کد خبر 5671764

منبع: mehrnews-5671764

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید