یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » راه شهدا در فضای غبارآلوده فتنه نجات‌بخش است

راه شهدا در فضای غبارآلوده فتنه نجات‌بخش است

کد خبر: 5874

اردبیل- فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: راه شهدا و مکتب حسینی در فضای غبارآلود فتنه‌ها نجات‌بخش و راهگشا است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامحسین محمدی اصل عصر دوشنبه در یادواره ۴۸ شهید بخش ثمرین در مسجد جامع شیخ احمد اردبیل اظهار کرد: شهدای ما با تبعیت از مولای خود امام حسین (ع) الگوی جاودانه برای نسل‌ها به یادگار گذاشتند که ادامه این مسیر می‌تواند زمینه‌ساز حرکت‌های تحول‌آفرین باشد.

وی از شهدای مدافع حرم و شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان پیشتازان عرصه دفع از حریم ولایت و ستیز با معاندان اهل بیت و مکتب اسلام یاد کرد و گفت: این شهدا در عصر معاصر کاری را انجام دادند که در طول تاریخ بشریت در حسرت آن بوده است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل به شرایط کنونی کشور و تلاش دشمن برای ایجاد فتنه‌های متعدد اشاره کرد و افزود: در فضای غبارآلود فتنه‌ها و انحراف‌ها، راه شهدا و مسلک آنها می‌تواند نجات‌بخش باشد.

محمدی اصل تصریح کرد: امروز همه انسان‌های آزادیخواه به شجاعت و درایت شهید حاج قاسم سلیمانی افتخار می‌کنند و در این موضوع اعتقاد راسخ دارند که جبهه مقاومت با حضور و تلاش این شهید والامقام قوت و استحکامی مضاعف پیدا کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در ادامه مسیر دفاع از انقلاب و ارزش‌های اسلامی، ما راهی جز تمسک به راه شهدا به ویژه مکتب حاج قاسم سلیمانی نداریم تا زمینه و بستر نجات و حرکت تحول‌آفرین فراهم آید.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از شهدای مدافع حرم به عنوان شهدای مظلوم و در عین حال طلایه‌داران عرصه جهاد، ایثار و شهادت یاد کرد و ادامه داد: شهید دهقانی‌نیا با تقدیم جان خود در این مسیر توانست نام و یادی جاودانه از خود به یادگار بگذارد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم مداحی و شعرخوانی شده و در کنار شهدای گمنام، حاضران به یاد مظلومیت شهدای دشت نینوا عزاداری کردند و از کتاب «طلایه‌دار شیخ احمد» خاطرات شهید مدافع حرم دهقانی‌نیا نیز رونمایی شد.

کد خبر 5671742

منبع: mehrnews-5671742

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید