دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » مربیان برای تبیین جایگاه شهادت در بین دانش آموزان گام بردارند

مربیان برای تبیین جایگاه شهادت در بین دانش آموزان گام بردارند

کد خبر: 5873

اردبیل- مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: مدیران مدارس، مربیان و معاونین پرورشی مدارس برای تبیین جایگاه شهید و شهادت در بین دانش آموزان گام بردارند.

به گزارش خبرنگار مهر، کلام‌الله صفری بعدازظهر دوشنبه در نشست روشنگری و جهاد تبیین ضمن تاکید به تبیین جایگاه شهدا بر اساس سند تحول بنیادین اظهار کرد: مدیران مدارس، مربیان و معاونین پرورشی مدارس برای تبیین جایگاه شهید و شهادت در بین دانش آموزان گام بردارند.

وی آشفتگی هویتی جامعه امروز را از ترفندهای تفرقه افکن دشمن عنوان کرد و گفت: رسانه‌های غربی به عنوان عامل ترویج آسیب‌های اجتماعی در جامعه هستند و با ایجاد خرده فرهنگ‌های غربی به سمت بروز اختلاف در بین اعضای خانواده حرکت می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: رواج بی تفاوتی در جامعه خطرناک است و اگر جامعه به بلوغ فکری و سیاسی برسد اطاعت از یک فرمان که همان فرمان ولایت فقیه است می‌تواند از بروز بسیاری از آسیب‌ها جلوگیری کنند.

صفری با بیان اینکه اهمیت شأن شهید و شهادت همین بس که خدای تبارک و تعالی بارها بدان تاکید کرده است، گفت: شهدا و رزمندگان اسلام بی ادعا در مسیر الهی و بصیرت قدم برداشتند و در نهایت خود را به رحمت الهی متصل کردند.

وی افزود: امروز صدای قلمی که در راه دفاع و تبیین جایگاه شهدا و ائمه اطهار بلند شود بدون شک جزو صداهای محبوب خالق زمین و آسمان‌ها است.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیران، معاونین و مربیان پرورشی مدارس نواحی یک و دو اردبیل، با استقبال باشکوه از شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس بار دیگر با آرمان‌های انقلاب، شهدا و امام شهدا تجدید بیعت کردند.

کد خبر 5671689

منبع: mehrnews-5671689

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید