یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » نماهنگ «ما ملت امام حسینیم» در اردبیل تولید شد

نماهنگ «ما ملت امام حسینیم» در اردبیل تولید شد

کد خبر: 5870

اردبیل-رئیس حوزه هنری استان اردبیل گفت: نماهنگ «ما ملت امام حسینیم» با مشارکت نهادهای فرهنگی استان و به همت حوزه هنری اردبیل تولید شد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر رجبی بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نماهنگ «ما ملت امام حسینیم» با مشارکت نهادهای فرهنگی استان، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، کنگره ملی بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل و به همت حوزه هنری اردبیل تولید شد.

وی افزود: این اثر هنری به مدت ۴ دقیقه و ۲۰ ثانیه با اجرای گروه سرود الهادی (ع) مسجد آقاکاظم اردبیل با شعری از مهدی میرزا رسول‌زاده، تنظیم و میکس حمید زودبین، تدوین و اصلاح رنگ سالار رضایی، کارگردانی علیرضا احمدزاده و با سرپرستی عرفان محرمی در اردبیل تولید شده است.

رئیس حوزه هنری استان اردبیل به پخش این نماهنگ در دانشگاه محقق اردبیل اشاره کرد و ادامه داد: همچنین در یادواره شهدای والامقام محله امام موسی کاظم (ع) با حضور شهید گمنام، ساعت ۱۸ رونمایی و در این ایام از شبکه سبلان و شبکه‌های ملی نیز پخش خواهد شد.

رجبی خاطرنشان کرد: داود بضاعت‌پور به عنوان تصویربردار هوایی، رضا محافظ یوسفی به عنوان تصویربردار و همچنین داریوش شاه نظر وظیفه بازسازی آهنگ این نماهنگ را برعهده داشتند.

وی افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، سازمان بسیج هنرمندان استان، سپاه حضرت عباس (ع) استان و صدا و سیمای مرکز اردبیل نیز در تولید این نماهنگ مشارکت کردند.

کد خبر 5671673

منبع: mehrnews-5671673

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید