جمعه، 14 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » میراث فرهنگی و گردشگری » معرفی خبرنگار «مهر» به عنوان یکی از ۴ زن پیشروی گردشگری ایران

معرفی خبرنگار «مهر» به عنوان یکی از ۴ زن پیشروی گردشگری ایران

کد خبر: 5862

فاطیما کریمی خبرنگار مهر در کتابی که به موضوع فعالیت گردشگری زنان در ایران پرداخته به عنوان یکی از چهار زن پیشروی حوزه گردشگری معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، به تازگی دانشگاه کوئیزلند کتابی با عنوان صدای زنان در پژوهش‌های گردشگری منتشر کرده است.

در این کتاب فاطیما کریمی خبرنگار میراث فرهنگی و گردشگری خبرگزاری مهر به عنوان یکی از چهار زن پیشرو و برتر در حوزه گردشگری ایران انتخاب شده است.

معرفی خبرنگار گردشگری «خبرگزاری مهر» در کتاب دانشگاه کوئیزلند

در بخشی از این کتاب آمده است: «در سال‌های اخیر، زنان ایرانی نقش‌های مختلفی را در توسعه گردشگری ایفا کرده‌اند، از کار به عنوان راهنمای سفر تا کارآفرین شدن در مناطق روستایی.

زنان در ایران کسب و کارهای کوچک یا متوسط از جمله هدایت گروه‌های گردشگری داخلی و بین المللی، ایجاد و فروش صنایع دستی، آموزش و آموزش گردشگری و مدیریت انواع اقامتگاه‌ها و خدمات مرتبط و غیره را در شهرهای مختلف اداره و مدیریت می‌کنند.

علاوه بر این، تعداد زنان فعال ایرانی در حال افزایش است و آنها بیشتر در پروژه‌های مختلف مرتبط با پایداری و گردشگری، توانمندسازی زنان از طریق گردشگری و حفظ محیط زیست مشارکت می‌کنند.»

در بخش دیگری از آن آمده: «چندین زن موفق ایرانی تجربیات و فعالیت‌های خود را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارند. بسیاری از آنها همچنان گنجینه پنهان گردشگری ایران هستند. انتظار داریم گردشگری ایران در آینده تحت تأثیر این زنان پیشرفت کند. چهار بانوی ایرانی به عنوان پیشروی گردشگری معرفی شده اند که شامل برگزارکننده تور، مدیر اقامتگاه بوم، روزنامه نگار گردشگری و مدرس هستند.» یکی از این افراد فاطیما کریمی خبرنگار گردشگری ایران است.

کد خبر 5671641

منبع: mehrnews-5671641

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید