دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » پویش رقابتی نسل سلیمانی‌ها در خراسان شمالی اجرا می‌شود

پویش رقابتی نسل سلیمانی‌ها در خراسان شمالی اجرا می‌شود

کد خبر: 5837

بجنورد- مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی از اجرای پویش رقابتی «نسل سلیمانی ها» خبر داد و گفت: این پویش به صورت مجازی برگزار می شود.

تقی صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به بخش‌های رقابتی پویش نسل سلیمانی اظهار کرد: نقاشی، دلنوشته، کلیپ و سلفی با عکس سردار از جمله بخش‌های این پویش مجازی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی افزود: علاقمندان برای شرکت در این پویش که از ششم دی ماه آغاز شده می‌توانند، آثار خود را تا ۲۲ بهمن ماه ارسال کنند.

وی گفت: معرفی کتاب‌های چاپ شده با موضوع شهید سلیمانی در قالب نمایشگاه یا شنبه‌های کتاب، اجرای طرح تلاوت نور به یاد شهید سلیمانی پس از اقامه نمز مغرب و عشاء در مساجد و دیدار با خانواده شهدا در طرح سه شنبه تکریم و همزمان با سالروز شهادت شهید سلیمانی از دیگر برنامه‌های این ایام است.

صادقی افزود: تشکیل حلقه‌های کتابخوانی و برگزاری مسابقه کتابخوانی، برگزاری محفل انس با قرآن کریم، پویش هدیه یک میلیون صلوات به روح حاج قاسم، بریایی موکب و ایستگاه صلواتی، اکران فیلم (نماهنگ، مستند....) با موضوع سردار حاج قاسم سلیمانی و مقاومت در کانون‌های مساجد، شعارنویسی بر روی خودروها، برگزاری نشست بصیرتی و آگاه سازی اتفاقات اخیرو فتنه‌های دشمنان نیز از دیگربرنامه‌های ویژه‌ی این ایام است.

کد خبر 5671315

منبع: mehrnews-5671315

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید