دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » آزادی ۶۳ زندانی زنجانی همزمان با سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی

آزادی ۶۳ زندانی زنجانی همزمان با سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی

کد خبر: 5827

زنجان-رئیس‌کل دادگستری استان زنجان گفت: ۶۳ زندانی در آستانه سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی از زندان آزاد شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی روز دوشنبه با گرامی‌داشت یاد و خاطره سیدالشهدای انقلاب اسلامی شهید سلیمانی، اظهار کرد: نیت پاک سردار شهید قاسم سلیمانی بود که محبوب دل‌ها شد. شهید سلیمانی حرف و عملش برای رضای خدا بود و خودش را وقف انقلاب، خدمت به مردم و مقاومت کرده بود و بالاترین منزلت نزد خداوند متعال شهادت است که این سعادت نصیب این شهید سرافراز انقلاب اسلامی شد.

وی با اعلام آزادی ۶۳ نفر از زندانیان زندان‌های استان زنجان در حاشیه نشست شورای قضایی استان‌ها که به صورت ویدئوکنفرانس به ریاست رییس قوه قضائیه برگزار شد، گفت: آزادی این زندانیان در راستای اجرای دستورات رئیس قوه قضائیه در آستانه سال‌روز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و به برکت عمر با برکت این شهید بزرگوار که در ۶۳ سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمد در استان زنجان انجام شد.

صادقی نیارکی تصریح کرد: با تلاش اداره‌کل زندانها و صرفا با کمک ستاد دیه استان از ابتدای سال‌جاری تا به امروز ۱۷۴ محکوم مالی جرایم غیر عمد از زندان آزاد شدند که این آمار با توجه به نسبت جمعیت استان و تعداد زندانیان بسیار ارزشمند است و در این راستا استان زنجان رتبه برتر را در سطح کشور به خود اختصاص داده است.

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان پیگیری مصوبات سفر رئیس قوه قضائیه به استان زنجان را از برنامه‌های با اولویت در همه حوزه‌های قضایی استان برشمرد و خواستار اهتمام جدی مدیران سازمان‌های تابعه قوه قضائیه تا حصول نتیجه شدند.

کد خبر 5671294

منبع: mehrnews-5671294

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید