یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » رسانه‌ها نقش بی بدیلی در تنویر افکار عمومی و جهاد تبیین دارند

رسانه‌ها نقش بی بدیلی در تنویر افکار عمومی و جهاد تبیین دارند

کد خبر: 5808

کرمانشاه- امام جمعه کرمانشاه گفت: رسانه‌ها نقش بی بدیلی در تنویر افکار عمومی و جهاد تبیین دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما پیش از ظهر دوشنبه در دیدار با جمعی از اصحاب رسانه که در دفتر نمایندگی ولی فقیه برگزار شد از رسانه‌ها برای روشنگری بین مردم تقدیر کرد.

وی افزود: باید همگان دست در دست هم مشکلات مردم را حل کنیم و توجه داشته باشیم عنوان بهترین ارزش انسانی ما کمک به مردم است.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: یکی از بهترین وجوه شخصیتی شهید حاج قاسم سلیمانی مردم داری ایشان بود یعنی همواره فی المجلس مشکلات مردم را حل می‌کرد و ایشان با فکر کار می‌کرد زیرا جهاد تبیین جهاد با تفکر و خلاقیت آگاهانه است.

علما بیان کرد: امام خمینی (ره) با تعمق و تفکر در ژرفای اسلام حکومت اسلامی را تشکیل داد و انقلاب اسلامی را راهبری و مدیریت نمود زیرا سرمایه امام فقط اسلام بود و با اتکا به همین اسلام ابر قدرت‌های آن زمان را شکست داد.

وی تأکید کرد: همه ما باید گم گشته خویش را دراسلام بجوییم زیرا در اسلام همه چیز است و باید کعبه آمال و آرزوهای خود را در اسلام جستجو نمائیم.

امام جمعه کرمانشاه عنوان کرد: انقلاب اسلامی شخصیت‌های بلند پایه‌ای را تربیت کرد و باید قدر دان این برکات باشیم و باید نظام و ولایت فقیه را همگان حفظ کنیم و در اقتدار آن بکوشیم زیرا توصیه مقام معظم رهبری این است که بیست سال از زمان جلوتر باشیم و برنامه‌های آینده را درک کنیم و بر اساس آنها برنامه ریزی کنیم.

کد خبر 5671252

منبع: mehrnews-5671252

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید