دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » فرهنگ و هنر » چه‌کتاب‌هایی شب سال نوی میلادی پرفروش شدند

چه‌کتاب‌هایی شب سال نوی میلادی پرفروش شدند

کد خبر: 5801

«کمیک کلوب بچه گربه: یک کتاب گرافیکی» نوشته دیو پیلکی ماه نوامبر منتشر شده و در مدت ۴ هفته بیش از ۳۰۰ هزار نسخه فروش داشته است. این کتاب مصور در هفته اخیر نزدیک به ۶۰ هزار نسخه فروخته است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پابلیشرز ویکلی، در آخرین روزهای سال ۲۰۲۲ و در آستانه فرا رسیدن سال ۲۰۲۳ کتاب‌هایی که بیشترین مخاطبان آمریکایی را به خود جلب کردند چنین معرفی شده‌اند:

پرفروش‌ترین کتاب‌ها:

۱. «نوری که حمل می‌کنیم: غلبه بر زمان‌های نامعین»؛ نوشته میشل اوباما ؛ این کتاب غیرداستانی که در ماه نوامبر منتشر شده از همان زمان در فهرست پرفروش‌ها جای گرفت و در ۶ هفته به فروشی نزدیک به ۷۰۰ هزار نسخه رسید. تنها در هفته اخیر بیش از ۱۵۰ هزار نسخه از آن فروخته شده است. این کتاب در ژانر کتاب‌های بیوگرافی و غیرداستانی نیز پرفروش‌ترین کتاب شده است.

۲. «با ما شروع می‌شود» نوشته کالین هوور؛ این کتاب داستانی رمانس که در ماه اکتبر منتشر شده در مدت ۱۰ هفته بیش از ۱.۸ میلیون نسخه فروش کرده و تنها در هفته پیش ۱۱۰ هزار نسخه از آن فروخته شده است. این کتاب در رده کتاب‌های رمانس نیز پرفروش‌ترین کتاب بوده است.

۳. «با ما تمام می‌شود» نوشته کالین هوور که آگوست ۲۰۱۶ منتشر شده بود از آن زمان تاکنون بیش از ۲.۶ میلیون نسخه فروش داشته و تنها در هفته گذشته ۸۲ هزار نسخه فروخته است.

۴. «خاطرات بچه چلمن: کتاب ۱۷» نوشته جف کینی از اکتبر ۲۰۲۲ به بازار آمد و در ۹ هفته فروشی بیش از ۸۰۰ هزار نسخه داشته است. تنها در هفته اخیر ۸۰ هزار نسخه از این کتاب فروخته شده است.

۵. «درس‌های شیمی» نوشته بونی گارموس که آوریل ۲۰۲۲ منتشر شد در این مدت ۳۸۷ هزار نسخه فروش کرده و در هفته پیش بیش از ۶۱ هزار نسخه فروش داشته است. این کتاب داستانی که اولین کتاب نویسنده‌اش هم هست داستانی افسانه‌ای درباره زنی شیمیدان در کالیفرنیای جنوبی دهه ۱۹۶۰ را روایت می‌کند.

۶. «پسرانی از بیلوکسی: تریلری قانونی» نوشته جان گریشام. جدیدترین کتاب جان گریشام که داستانش در شهر بیلوکسی می‌سی‌سی‌پی می‌گذرد ماه اکتبر منتشر شده و در ۱۰ هفته‌ای که از زمان انتشارش می‌گذرد بیش از ۴۷۵ هزار نسخه فروش داشته و در هفته اخیر هم ۶۰ هزار نسخه دیگر فروش کرده است.

۷. «کمیک کلوب بچه گربه: یک کتاب گرافیکی» نوشته دیو پیلکی ماه نوامبر منتشر شده و در مدت ۴ هفته بیش از ۳۰۰ هزار نسخه فروش داشته است. این کتاب مصور در هفته اخیر نزدیک به ۶۰ هزار نسخه فروخته است.

۸. «تنوع» نوشته کالین هوور؛ این کتاب که در ماه اکتبر ۲۰۲۱ منتشر شده تاکنون نزدیک به ۲ میلیون نسخه فروخته و در هفته اخیر نیز ۵۷ هزار نسخه فروش داشته است.

۹. «عادت‌های اتمی: راهی ساده و ثابت شده برای ساختن عادت‌های خوب و از بین بردن عادت‌های بد» نوشته جیمز کلیر. این کتاب که از عنوانش پیداست درباره تصمیم گرفتن، عادت‌ها و پیشرفت است، اکتبر ۲۰۱۸ منتشر شده و ۱۳۶ هفته در فهرست پرفروش‌ها بوده، تاکنون بیش از ۱.۲۴ میلیون نسخه فروش کرده و در هفته اخیر نیز ۵۲ هزار نسخه فروش داشته است.

۱۰. «داستان پریان» نوشته استیون کینگ. جدیدترین کتاب معمایی نویس مشهور که از سپتامبر وارد بازار کتاب شده و ۱۶ هفته در فهرست پرفروش‌ها بوده تاکنون ۶۱۱ هزار نسخه فروش داشته و در هفته آخر سال ۲۰۲۲ نیز ۴۸ هزار نسخه فروخته است.

کد خبر 5671204

منبع: mehrnews-5671204

دسته بندی: فرهنگ و هنر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید