سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » فرهنگ و هنر » ۵موکب فرهنگی همزمان با شهادت قاسم سلیمانی در شاهرود برپا می‌شود

۵موکب فرهنگی همزمان با شهادت قاسم سلیمانی در شاهرود برپا می‌شود

کد خبر: 5793

شاهرود- فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با بیان اینکه برنامه‌های ویژه‌ای برای شب سالگرد شهید قاسم سلیمانی منظور شده است، گفت: پنج موکب فرهنگی در شاهرود برپا می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد خوشقدم غروب یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی به میزبانی سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود ضمن بیان اینکه برنامه‌های متنوعی برای شب سالگرد شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی برای شاهرود در نظر گرفته شده است، ابراز داشت: در این راستا پنج موکب فرهنگی و هنری در سطح شهر برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه خدمات این موکب‌ها در این شب از ساعت ۱۷ لغایت دو بامداد خواهد بود، افزود: گروه‌های سرود در موکب میدان امام شاهرود اجرا خواهند داشت و اجرای دیگر برنامه‌های فرهنگی نیز در دستور کار است.

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود بابیان اینکه ارائه خدمت به مردم از جمله مهمترین وظیفه بسیج و سپاه است، ابراز داشت: به همین بهانه سالروز شهادت سردار دل‌ها اعزام ۲۰ گروه جهادی در دستور کار خواهد بود تا بتوانند با ارائه خدمات رسانی ۴۸ ساعت به مردم منطقه طرود نشاط اجتماعی را در این روستا به ارمغان آورند.

خوشقدم بابیان اینکه اعزام کاروان به مزار شهید سلیمانی دیگر برنامه مورد نظر ویژه این ایام خواهد بود، تصریح کرد: این کاروان ۱۴ دی ماه از شاهرود به سمت کرمان اعزام می‌شود تا در کنار مقبره شهید سلیمانی حضور یابند.

وی با بیان اینکه برنامه‌ای تدارک دیده شده تا مردم خانواده‌های نیازمند با دغدغه کمتری مواجه باشند، افزود: توزیع دو هزار بسته معیشتی و ارسال پنج سری جهیزیه نوعروسان شامل کالاهای اساسی در مناطق محروم و خانواده‌های نیازمند از دیگر برنامه‌هایی که طی این هفته اجرایی می‌شود.

کد خبر 5670766

منبع: mehrnews-5670766

دسته بندی: فرهنگ و هنر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید