جمعه، 14 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » ترویج سیره سردار سلیمانی کشور را از توطئه‌ها مصون می‌دارد

ترویج سیره سردار سلیمانی کشور را از توطئه‌ها مصون می‌دارد

کد خبر: 5790

بیله سوار - مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج شهرستان بیله سوار گفت: ترویج و اشاعه سیره عملی و رفتاری سردار سلیمانی و بکارگیری معارف شخصیتی ایشان کشور را از توطئه‌های متعدد نجات می‌دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمود فاضلی نیا شامگاه یکشنبه در گرامیداشت حماسه ۹ دی و ایام شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در مسجد جامع شهر بیله سوار اظهار کرد: زمان شناسی سردار سلیمانی در مواقع حساس و بحرانی نظام سبب شده بود تا ایشان تسلط کامل بر وقایع داشته و با اطمینان خاطر در گلوگاه‌های خطر حضور داشت.

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی در احیای جبهه مقاومت نقش اساسی و کلیدی داشت، خاطرنشان کرد: حاج قاسم سلیمانی در مبارزه ریشه‌ای با اندیشه‌های منحط داعش و نقشه‌های رژیم منحوس صهیونیستی برنامه‌های جامع و منحصربفردی داشت به طوری که حتی تا آخرین نفس و تا پای جان در ریشه کن کردن داعش ایستاد و نفس نحس این گروه ضدایمانی و ضد ایرانی را در منطقه قطع کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج شهرستان بیله سوار زنده ماندن جبهه مقاومت را مرهون جانفشانی ها و روحیه شهادت طلبی سردار سلیمانی دانست و بیان کرد: امروز وظیفه داریم تا پای جان در مسیر احیای منویات این شهید راه مقاومت حرکت کنیم و اجازه ندهیم اندیشه‌های وی در لابلای زندگی و روزمرگی‌ها از یادها فراموش شود.

فاضلی نیا ادامه داد: سردار سلیمانی نقشه آمریکا و سیاست‌های قرن ۲۱ استکبار جهانی را در منطقه به شکست کامل رساند و به همین دلیل آمریکای جنایتکار مستقیم برای شهادت سردار وارد عمل شد.

وی سردار سلیمانی را قهرمان و فرزند ملت ایران و امت اسلام معرفی کرد و گفت: حاج قاسم معجزه اسلام و انقلاب بود که در مکتب رهبری و انقلاب پرورش یافته و به خار چشم دشمنان انقلاب و نظام تبدیل شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج شهرستان بیله سوار با اشاره به اینکه سردار سلیمانی تربیت‌یافته مکتب قرآن بود که خود را با رنگ خدایی در خط ولایت قرار داد، اظهار کرد: نام سردار سلیمانی آمیخته با اخلاص و ادب است و بر همه ما واجب است تا نهضت بزرگی را که بعد از شهادت این سردار دل‌ها نه تنها در کشورمان بلکه در جهان راه‌اندازی شده، تأسی و اطاعت کنیم.

فاضلی نیا در پایان گفت: ترویج و اشاعه سیره عملی و رفتاری سردار سلیمانی و بکارگیری معارف شخصیتی ایشان کشور را از توطئه‌های متعدد نجات می‌دهد.

کد خبر 5670881

منبع: mehrnews-5670881

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید