دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » مدیران همدانی به اقامه نماز اول وقت توجه ویژه داشته باشند

مدیران همدانی به اقامه نماز اول وقت توجه ویژه داشته باشند

کد خبر: 5782

همدان-معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری همدان گفت: مدیران باید به اقامه نماز اول وقت توجه داشته باشند چراکه توجه به برپایی نماز جماعت در ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها لحاظ می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا میرصفدری یکشنبه در دوره آموزشی بارگذاری مستندات در سامانه سجاده با حضور کارشناسان و دبیران اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد، بیان کرد: نظارت و ارزیابی دستگاه‌های اجرایی باعث شناسایی قوت و ضعف دستگاه‌ها و همچنین ارتقا عملکرد می‌شود.

وی افزود: متولیان امور و مدیران باید به اقامه نماز اول وقت توجه ویژه داشته باشند چراکه توجه به برپایی نماز جماعت در ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی استان لحاظ خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین شاکری کارشناس نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز استان همدان ضمن خوش آمد گویی به مدعوین، بیان کرد: گسترش و تعمیق فرهنگ نورانی نماز در دستگاه‌های اجرایی یک وظیفه همگانی است و لازمه‌ی این امر، تعامل و هم افزایی همه دستگاه‌های اجرایی در این راستا است.

وی اظهار کرد: اهتمام ستاد اقامه نماز استان در فرآیند ارزیابی عملکرد، دقت نظر در امتیازدهی بوده است تا این امر به صورت منصفانه برای تمامی دستگاه‌ها صورت پذیرد و بازخوردهای اصلاحی مؤثری برای بهبود کیفیت ارائه گردد.

کارشناس نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز استان همدان توضیحاتی در خصوص ادارات استان که اطلاعات و گزارش برنامه‌های توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز خود را در سامانه سجاده بارگذاری کرده‌اند ارائه داد و در مورد نحوه نظارت و بررسی مستندات ادارات شهرستان‌ها در سامانه سجاده همچنین همکاری با ائمه جماعت در زمان اقامه نماز در ادارات مطالبی را بیان کرد.

در پایان این نشست از ادارات و دستگاه‌های اجرایی که در سال ۱۴۰۰ بیشترین فعالیت در حوزه توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز داشته و مستندات خود را در سامانه سجاده بارگذاری کرده بودند تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 5670690

منبع: mehrnews-5670690

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید