شنبه، 15 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » سردار سلیمانی حتی در کشورهای غربی و شرقی هوادار دارد

سردار سلیمانی حتی در کشورهای غربی و شرقی هوادار دارد

کد خبر: 5774

بجنورد- فرمانده انتظامی خراسان شمالی با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی نه تنها در ایران و کشورهای اسلامی بلکه در کشورهای شرقی و غربی دلدادگان فراوانی دارد، گفت: این شهید یک اسوه ماندگار است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سعید مطهری زاده ظهر یک شنبه در آئین نکوداشت سالروز شهادت سپهبد قاسم سلیمانی که در فرماندهی انتظامی خراسان شمالی برگراز شد، اظهار کرد: اگر امروز کشور عزیزمان در سطح دنیا عزت و قدرت دارد، به برکت خون پاک شهدای والامقام است.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه در چند سال گذشته گروهک تکفیری داعش کشورهای همسایه ما، از جمله سوریه و عراق را اشغال کرده بود و در مرزها نا امنی ایجاد می‌کرد، گفت: هدف اصلی این تکفیری‌ها ایران اسلامی بود که در مستندات به جای مانده از آنها کاملاً این موضوع مشهود است.

وی افزود: اعضای این گروهک تکفیری در آن دوران جنایت‌ها و تجاوزهای بی رحمانه ای را به مردم از جمله مردان، زنان و کودکان کردند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با بیان اینکه با حضور قدرتمندانه سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی، ورق برگشت و نابودی داعش رقم خورد، یاد آور شد: شهید حاج قاسم سلیمانی یک بار دیگر تاریخ اسلام را احیا کرد و روحیه فداکاری و گذشت و ایثار را در بین نسل‌های مختلف در سطح دنیا خصوصاً کشور عزیزمان زنده و ترسیم کرد.

سردار مطهری زاده با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی امروز نه تنها در ایران و کشورهای اسلامی بلکه در کشورهای شرقی و غربی دلدادگان فراوانی دارد، گفت: این سردار بزرگوار افتخار و الگو و سرمشق ما و خانواده‌های معظم ایثارگران و نظامی‌ها است.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی در پایان گفت: امروز وظیفه تک تک ما است که راه شهدا را ادامه داده و آرمان‌های نظام اسلامی را حفظ کرده و گسترش دهیم.

کد خبر 5670688

منبع: mehrnews-5670688

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید