یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » روند اعطای تسهیلات به مناطق محروم آذربایجان غربی تسهیل شود

روند اعطای تسهیلات به مناطق محروم آذربایجان غربی تسهیل شود

کد خبر: 5767

ارومیه - معاون سیاسی، اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: بانک‌های استان مسیر اعطای تسهیلات به مناطق محروم را روان‌سازی و تسهیل کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا ابراهیمی بعد از ظهر یکشنبه در سومین جلسه شورای هماهنگی نهادهای حمایتی استان با بیان اینکه موضوع اشتغالزایی در مناطق محروم استان از مسائلی است که به صورت جدی پیگیر آن هستیم، افزود: عملکرد اغلب بانک‌ها در این زمینه مطلوب بوده و برخی نیز در این زمینه عملکرد ضعیفی دارند و باید تا پایان سال نسبت به تحقق تعهداتشان اقدام کنند.

معاون استاندار آذربایجان غربی تصریح کرد: بانک‌های عامل در زمینه اعطای تسهیلات اشتغالزایی هر هفته گزارشی به شورای هماهنگی بانک‌ها ارائه کنند تا اطلاعات به روز شده و بانک‌هایی که عملکرد مناسبی ندارند ملزم به پاسخگویی شوند.

وی اظهار کرد: در این زمینه نیازمند حمایت بانک‌ها هستیم تا با شرایط آسانی این وام‌ها به متقاضیان اعطا شده و مددجویان نهادهای حمایتی بتوانند شغل آبرومندی با دریافت تسهیلات برای خود ایجاد کنند.

در این جلسه مدیران امور شعب بانک‌های عامل در استان هر یک گزارشی در زمینه تسهیلات اعطا شده به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد ارائه کرده و همچنین روند اجرای آخرین وضعیت مصوبات شنبه‌های محرومیت زدایی در کوی سالار، لاله، رشادت، دین پرست، کشتارگاه و اسلام آباد بررسی شد.

کد خبر 5670667

منبع: mehrnews-5670667

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید